انتشار اوراق سلف پتروشیمی های نوری و ایلام دربورس کالا

انتشار اوراق سلف پتروشیمی های نوری و ایلام دربورس کالا
(یکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵) ۱۲:۳۰

مدیر توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران گفت: دو مجتمع پتروشیمی نوری و ایلام درصدد تامین مالی از بورس کالای ایران هستند.

به گزارش نیپنا، مدیر توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران از آمادگی این بورس برای انتشار بیش از ۳۰۰میلیارد تومان اوراق سلف موازی استاندارد جدید خبر داد و گفت: بررسی شرکت های در صف انتظار برای انتشار اوراق سلف موازی نشان می دهد که دو مجتمع پتروشیمی نوری و ایلام درصدد تامین مالی از بورس کالای ایران هستند.

علیرضا ناصر پور در ادامه از آمادگی بورس کالا برای پذیره نویسی بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اوراق سلف موازی استاندارد جدید خبر داد و گفت: در جدید ترین اقدام، انتشار ۲۰۰میلیارد تومان اوراق سلف موازی استاندارد پارازایلین از سوی شرکت پتروشیمی نوری و همچنین انتشار اوراق سلف موازی استاندارد میلگرد ذوب آهن اصفهان به ارزش ۱۰۰میلیارد تومان در دستور کار بورس کالا قرار گرفته است.

به گفته ناصرپور درخواست پتروشیمی ایلام برای پذیرش و انتشار اوراق سلف موازی استاندارد محصول پلی اتیلن به مبلغ ۱۰۰میلیارد تومان به منظور عرضه در بورس کالا روانه هیات پذیرش این بازار شده است.

بر اساس این گزارش ، علاوه بر این انتشار ۷ میلیارد تومان اوراق سلف موازی استاندارد سیمان اصفهان به تصویب هیات پذیرش رسیده که به محض اقدام ناشر و سپرده کردن تضامین لازم فرآیند انتشار و پذیره نویسی این اوراق در تالار نقره ای آغاز خواهد شد.

تعداد بازدید : ۷۳۰