شاهدایی در اجلاس 27 ام مدیران تولیدی تاکید کرد: لزوم اجرای یکپارچگی فروش محصولات پتروشیمی

شاهدایی در اجلاس 27 ام مدیران تولیدی تاکید کرد: لزوم اجرای یکپارچگی فروش محصولات پتروشیمی
(چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵) ۱۲:۲۸

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی بر اولویت اجرای یکپارچه سازی بازرگانی و فروش محصولات پتروشیمی در بیست و هفتیمن اجلاس مدیران شرکت های تولیدی این صنعت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، مرضیه شاهدایی امروزچهارشنبه( 14 مهرماه) در بیست و هفتمین اجلاس مدیران شرکت های تولیدی پتروشیمی اظهارکرد: با همکاری و تعامل شرکت های پتروشیمی می توان با جمع بندی همه شرکت های تولیدی در یک برند جایگاه صنعت پتروشیمی را برای توسعه صادرات و حضور قوی در بازارهای جهانی ارتقا دهیم .

وی افزود: باید از هر فرصتی براس سرمایه گذاری های جدید استفاده کنیم و سرمایه گذاری می تواند روند توسعه صنعت پتروشیمی را شتاب بخشد.

 شاهدایی با بیان این که حمایت از ساخت داخل اولویت این صنعت، است، گفت: مدیران باید در خرید تجهیزات دقت کنند و قطعه ها و تجهیزاتی را که می توان از داخل تهیه کرد از طریق سازندگان ایرانی تامین کنند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: با راه اندازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس شرکت های می توانند خوراک به پتروشیمی ها را افزایش دهند و پتروشیمی های آبادان، تبریز و شازند در حال افزایش ظرفیت هستند.

وی افزود: بررسی تائید صلاحیت طرح ها به شرکت ملی صنایع پتروشیمی واگذار شده است و با تائید شرکت ملی صنایع پتروشیمی  طرح ها می توانند خوراک از وزارت نفت دریافت کنند.

معاون وزیر نفت در این اجلاس با اشاره به اهمیت نیروی انسانی و طبقه بندی مشافل در شرکت ها بر رعایت محیط زیست و اصول HSE تاکید کرد و ابراز داشت: شرکت ها باید تجهیزات لازم برای واحد های ایمنی،بهداشت و محیط زیست را تامین کنند.

تعداد بازدید : ۲,۰۵۴