آغاز به کار دو واحد جدید هیدروژن زدایی پروپان در چین

آغاز به کار دو واحد جدید هیدروژن زدایی پروپان در چین
(یکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵) ۱۰:۳۶

چین قصد دارد پس راه اندازی موفق یک واحد جدید هیدروژن زدایی پروپان، واحد دوم را دراکتبر امسال راه اندازی کند.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه تخصصی پلاست مارت، انتظار می رود در پی آغاز به کار دو واحد جدید هیدروژن زدایی پروپان (PDH) در چین، ظرفیت تولید این محصول با رشد بالایی روبرو شود.
منابع آگاه اعلام کردند که شرکت Oriental Energy چین قصد دارد دومین مجتمع هیدروژن زدایی پروپان خود را با ظرفیت تولید 660 هزار تن پروپیلن در سال پس از تکمیل تست های پیش راه اندازی در تاسیسات نینبوگو تا ماه اکتبر امسال راه اندازی کند.
پیش تر قرار بود واحد یادشده تا سه ماهه سوم امسال شروع به کار کند؛ اما با تعطیلی بیشتر مجتمع ها و واحدهای پتروشیمی در استان های شانگهای، جیانگ سو و چجیانگ در آستانه برگزاری نشست G20 در شهر هانگژو در تاریخ چهارم و پنجم سپتامبر که با هدف کاهش سطح آلودگی هوا پیش از نشست صورت گرفت؛ راه اندازی این مجتمع به تعویق افتاد.
انتظار می رود در صورتی که واحد تازه راه اندازی شده با حداکثر ظرفیت خود به تولید بپردازد؛ ماهانه 66 هزار تن به مقدار کل ال پی جی مورد نیاز شرکت Oriental افزوده شود. اما در فاز اول راه اندازی، این شرکت ماهانه تنها یک محموله 44 هزار تنی وارد خواهد کرد.
در حال حاضر نخستین واحد هیدروژن زدایی پروپان Oriental با ظرفیت 600 هزار تن در سال واقع در شهر Zhangjiagang در شرق استان جیانگسو که در ماه مه سال گذشته میلادی شروع به کار کرد؛ ال پی جی مورد نیاز خود را مطابق قراردادهای منعقد شده برای واردات این محصول از ایالات متحده تامین می کند.

تعداد بازدید : ۱,۳۵۷