ساتا: آماده ایم دماوند را بخریم

ساتا: آماده ایم دماوند را بخریم
(چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۵) ۱۰:۱۷

شرکت سرمایه گذاری ساتا از آمادگی خود برای خرید و سرمایه گذاری در پتروشیمی دماوند خبر داد.

 مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ساتا در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهارکرد: طرح پتروشیمی دماوند به دلیل اهمیت بسیار بالای خود در تامین یوتیلیتی طرح های پتروشیمی فاز دوم عسلویه باید زودترتولیدی شود ودراین مسیرشرکت سرمایه گذاری ساتا آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در این طرح رابه اطلاع سازمان خصوصی سازی بطوررسمی رسانده است.

جعفرربیعی افزود: نامه ای نیز به سازمان خصوصی سازی تقدیم شده که در آن شرکت های سرمایه گذاری ساتا، هلدینگ خلیج فارس و نیز نفت و گاز پارسیان آمادگی برای حضوردراین طرح رااعلام کرده اند وامید است سازمان خصوصی سازی برای پتروشیمی دماوند تدبیر لازم را معمول کند تا بیش از این در ساخت آن شاهد تاخیر نباشیم.

وی با بیان این که چندین طرح پتروشیمی به زودی در فاز 2 عسلویه  وارد مدار تولید می شوند و نیازمند خوراک هستند گفت: طرح پتروشیمی دماوند تاکنون بارها از سوی سازمان خصوصی سازی از طریق فرابورس به مزایده گذاشته شده است اما خریدار نداشته است و شرایط برای خرید مناسب نبوده است و همانطور که اشاره شد این طرح باید زودترتعیین تکلیف شود.

ربیعی ادامه داد: ساتا ودیگر هلدینگ های بزرگ فعال در صنعت پتروشیمی آمادگی دارند تا در روند رو به رشد صنعت پتروشیمی ایران مشارکت بیشتری داشته باشند ودر این مسیر با همکاری متولیان امر می توانیم ظرفیت تولید در این صنعت را افزایش دهیم.

 

 

تعداد بازدید : ۲,۴۸۸