هدف گذاری شرکت پلیمر کرمانشاه برای افزایش تولید

هدف گذاری شرکت پلیمر کرمانشاه برای افزایش تولید
(سه شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵) ۱۲:۲۴

شرکت پلیمر کرمانشاه در سال گذشته موفق شد 304 هزار تن پلی اتیلن سنگین را روانه بازار کند و امسال با توجه به افزایش حجم خوراک دریافتی از خط لوله اتیلن غرب، تولید در این مجتمع پتروشیمی جهش را تجربه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، پارسال شرکت پلیمر کرمانشاه با بیش از101 درصد ظرفیت خود تولید داشته است وامسال با وجه افزایش تزریق خوراک به خط لوله اتیلن غرب به دنبال افزایش تولید است.
این مجتمع به منظور ایجاد رونق اقتصادی و تحرک بخشی به فرآیند تولید، ایجاد ارزش افزوده در محصولات پتروشیمی، توسعه صنایع تکمیلی با هدف رفع نیاز داخل و صادرات محصولات تولیدی به کشورهای همجوار در زمینی به مساحت ۶٠ هکتار و با ظرفیت تولید ٣٠٠ هزار تن پلی‌اتیلن سنگین در سال ساخته شده است.
براساس این گزارش، شرکت پلیمر کرمانشاه از جمله طرح های خط اتیلن غرب کشور است که بر اساس مصوبه‌ هیات دولت و به منظور ایجاد تعادل منطقه‌ای و توازن بین استان های مختلف کشور در ارتقای فناوری در بخش صنایع مرتبط با نفت و همچنین فعال کردن صنایع پایین‌دستی پتروشیمی در سال ١٣٨۴ تاسیس شد.
مجتمع پتروشیمی پلیمرکرمانشاه یکی از طرح های بزرگ استان است که در ٢۵کیلومتری شهر کرمانشاه به چرخه تولید درآمده و به عنوان سومین پتروشیمی استان سالانه ٣٠٠ هزار تن پلی اتیلن سنگین تولید می کند. این طرح عظیم در زمینی به مساحت ۶٠ هکتار ساخته شده است.

تعداد بازدید : ۱,۸۳۱