برزیل مقصد جدید صادراتی پتروشیمی کرمانشاه

برزیل مقصد جدید صادراتی پتروشیمی کرمانشاه
(یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵) ۱۱:۳۵

همزمان با متنوع سازی مقاصد جدید صادراتی، شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه به تازگی 2 محموله صادراتی اوره را روانه بازارهای برزیل کرد.

جمشید محمدی مدیر بازرگانی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار نیپنا، اظهارکرد: این مجتمع پتروشیمی صدور اوره به برزیل را به عنوان یک مقصد جدید برای برای صادرات آغاز کرده است و دو محموله 27500 تنی و 36750 تنی به این کشور صادر شد.
وی افزود: افزایش صادرات به عنوان یک راهبرد از سوی پتروشیمی کرمانشاه مورد توجه ویژه ای قرار دارد و می خواهیم حضور پررنگ تری در بازارهای امریکای جنوبی، اروپا و افریقا داشته باشیم.
محمدی با بیان این که میزان صادرات به هند و سریلانکا را به عنوان دو مشتری سنتی افزایش داده ایم، گفت: با تدابیر اندیشیده شده برای نخستین بار محموله های صادراتی به این دو کشور را با بسته بندی کیسه ای و به صورت حمل با کانتینر انجام خواهیم داد.
وی تصریح کرد: صادرات محصولات پتروشمی و ورود به بازارهای جدید می تواند با توجه به افزایش ظرفیت تولید کود اوره در کشور و علاوه بر اجرای طرح های توسعه ای در پتروشیمی های شیراز، پردیس وکرمانشاه، مسیر توسعه صنعت روبه رشد پتروشیمی ایران را تسهیل کند.



تعداد بازدید : ۱,۷۰۵