صیانت از پتروشیمی ها، وظیفه ملی تمام کارکنان این صنعت است

صیانت از پتروشیمی ها، وظیفه ملی تمام کارکنان این صنعت است
(شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵) ۱۳:۵۰

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، گفت: رعایت اصول ایمنی وحفاظت از مراکز صنعتی و تاسیسات پتروشیمی وظیفه ملی، عرفی وشرعی همه کارکنان این صنعت است.

به گزارش نیپنا؛ مرضیه شاهدایی مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی صبح امروز شنبه (6 شهریورماه) در مراسم معرفی فرمانده ارشد HSE و پدافند غیر عامل و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر که با حضور سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت، افزود: ما از نسلی هستیم که از نزدیک جنگ را لمس کردیم و همه صدمات وآسیب هایی را چه دربعد سیاسی چه دربعد اقتصادی لمس کردیم همه مدیران فرهیخته ما می دانند باید از همه اتفاقات این دوران درس عبرت بگیریم و چراغ راهی برای آینده باشد.

وی اظهار کرد: در بحث توسعه اقتصادی وبنگاه داری درکشور، دو مقوله ثبات و امنیت سیاسی، اقتصادی واجتماعی بسیار حیاتی است. اگر کوچکترین تهدیدی عملی شود همه زحمات ایجاد شده برای اینکه یک بنگاه اقتصادی فعال باشد،  به هدر می رود.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، صیانت از سرمایه های ملی وظیفه هر ایرانی و به خصوص مدیران وکارکنان صنعت پتروشیمی است. رعایت اصول ایمنی و حفاظت از مراکز صنعتی  وظیفه ملی، عرفی وشرعی همه ما ایرانیان ومسلمانان است.

وی با اشاره به حوادث اخیر در صنعت پتروشیمی و احتمال حملات سایبری، افزود: بررسی های سازمان پدافند غیر عامل ونهادهای امنیتی نشان می دهد که این موضوع صحت ندارد.

نائب رئیس هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی، گفت: در کنار توجه به رعایت قوانین و استانداردهای HSE و پیاده سازی اهداف پدافند غیر عامل،  ضروری است که به نیروی انسانی و جایگاه آن در سازمان ها و شرکت های پتروشیمی توجه کنیم.

وی ضمن تبریک به فرمانده ارشد HSE و پدافند غیر عامل، از شرکت های پتروشیمی بخش خصوصی خواست همچون گذشته، با منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر در مباحث مربوط به مدیریت بحران همکاریهای  لازم را داشته باشند.

در ادامه این جلسه، شاهدایی در خطاب به سرتیپ جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور، ضمن تشکر از این سازمان، خواستار حمایت بیشتر این سازمان از صنعت پتروشیمی شد.

 

تعداد بازدید : ۱,۲۰۳