سکینه الماسی: پتروشیمی، عسلویه را آباد کرد

سکینه الماسی: پتروشیمی، عسلویه را آباد کرد
(جمعه ۵ شهریور ۱۳۹۵) ۰۷:۰۰

نماینده مردم بوشهر کنگان، جم و دیر در مجلس، صنعت پتروشیمی و نفت و گاز را نماینده مردم بوشهر در حوزه اقتصادمقاوتی خواند و گفت: ایجاد صنعت پتروشیمی و گاز در منطقه پارس جنوبی،‌ موجب آبادانی و توسعه اقتصادی این منطقه شده است.

به گزارش خبرنگار نیپنا، الماسی در جلسه پنج شنبه شب (4 شهریورماه) که با حضور وزیر نفت، معاون وی در امور پتروشیمی،‌ فرماندار بوشهر و مدیران عامل صنایع پتروشیمی برگزار شد، گفت: از شرکت های پتروشیمی برای توجه به مسئوولیت های اجتماعی تشکر می کنم و انتظار می رود، با توجه به توسعه این صنعت در عسلویه به این نکته بیشتر توجه شود.

وی خطاب به مدیران صنع پتروشیمی گفت: بنده به نیابت از جوامع محلی و بومی در شهرستان عسلویه، از شما برای توسعه این صنعت در منطقه تشکر و قدردانی می کنم.

نماینده مردم عسلویه، دیر، جم و کنگان در مجلس، با اشاره به تفاوت وضعیت گذشته و حال عسلویه، اظهار کرد: هر جایی که صنعت وارد شده،‌ آبادانی ایجاد شده است؛‌ و منطقه عسلویه در 2 دهه اخیر تولید محور شده است.

الماسی خطاب به وزیر نفت، تصریح کرد: شما اقتصاد 80 میلیون ایرانی را تامین می کنید و انتظار داریم همانگونه که به کل ایرانیان توجه می شود به عسلویه نیز که در آن فعالیت دارید، به طور ویژه توجه کنید.

وی در پایان یادآور شد: دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را برای امیدوارکردن مردم انجام می دهد.

لزوم توجه بیشتر به محیط زیست

همچنین در این جلسه، فرمانده عسلویه به پاس حمایت های وزیر نفت از مردم مناطق دیر، کنگان و عسلویه در مسیر توسعه و راه اندازی طرح ها و پروژه های مختلف در این مناطق قدردانی کرد.

وی با درخواست از وزیر نفت برای استفاده از نیروی های بومی در مجتمع های پتروشیمی، گفت: با توجه به فعالیت پارس جنوبی برای حفظ محیط زیست لازم است که به تکمیل تصفیه خانه های فاضلاب توجه بیشتری شود.

 

تعداد بازدید : ۴,۵۵۶