۸ محصول جدید پتروشیمی جم رونمایی شد

۸ محصول جدید پتروشیمی جم رونمایی شد
(پنج شنبه ۲۸ اَمرداد ۱۳۹۵) ۱۱:۴۱

در جریان بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مجتمع پتروشیمی جم، هشت محصول جدید این مجتمع رونمایی شد.

 به گزارش نیپنا، علی ربیعی  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز پنج شنبه ( 28 مرداد ماه) از بخش‌های مختلف مجتمع پتروشیمی جم بازدید کرد و با حضور وی، هشت محصول جدید تولیدی این مجتمع  بطور رسمی رونمایی شد.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم در مراسم رونمایی از هشت محصول جدید پتروشیمی جم گفت: این محصولات به همت و تلاش کارکنان و متخصصان داخلی پتروشیمی جم تولید شده که نه تنها نیازهای داخلی بلکه نیاز بازارهای جهانی را هم تأمین می‌کند.
سیدحسین میرافضلی افزود: گرید سپر خودرو، ظروف شفاف، بسته‌بندی نوشابه گازدار، الیاف، سه نوع درپوش، باک خودرو و لوله مشکی PE100 از محصولات جدید رونمایی شده در مجتمع پتروشیمی جم است.
وی افزود: تولید این محصولات جدید بیش از 80 میلیون دلار ارزآوری برای کشور دارد.
براساس این گزارش، هم‌اکنون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال بازدید از نمونه محصولات جدید پتروشیمی جم است که در این بازدیدها استاندار بوشهر، نماینده مردم کنگان، دیر، جم در مجلس شورای اسلامی و شماری از معاونان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور دارند.

گفتنی است که علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر چهارشنبه  نیز  با حضور در  نشست مسئولیت های اجتماعی شهرستان عسلویه اظهارکرد:  با تلاش مدیران صنعت نفت  در منطقه عسلویه در 9 ماه آینده، نزدیک به یک هزار ظرفیت شغلی در پارس جنوبی ایجاد می شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تقدیر از تلاش های صورت گرفته از سوی منطقه ویژه پارس در حوزه آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی  گفت: در راستای توسعه مهارت های آموزشی و فنی، دوره های آموزش سیارکارگاهی در عسلویه ایجاد می شود.


تعداد بازدید : ۷,۴۲۷