مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس اعلام کرد:

بازنگری در طراحی اصول HSE مجتمع های پتروشیمی

بازنگری در طراحی اصول HSE مجتمع های پتروشیمی
(چهارشنبه ۲۰ اَمرداد ۱۳۹۵) ۱۲:۲۸

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: تمام شرکت های پتروشیمی تابعه هلدینگ خلیج فارس باید نقشه های طراحی شده در بخش HSEرا بطور کامل بازنگری،پایش و اجرا کنند.

عادل نژاد سلیم مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در گفتگو با خبرنگار نیپنا، اظهار کرد: به تمامی شرکت های تابعه ابلاغ شده تا رعایت استانداردها، اصول و نیز دستورالعمل های ایمنی، بهداشت و محیط زیست را بطور کامل مورد بازبینی قرار دهند.
وی تصریح کرد: الزام شرکت های تابعه هلدینگ خلیج فارس به رعایت کامل اصول HSE به عنوان یک راهبرد مورد توجه ویژه قرار دارد و بر رعایت کامل این اصول تاکید داریم.
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ادامه داد: اگر مجتمع های پتروشمی در طراحی های اولیه با نقص و یا موردی برخورد کردند که احتمال خطر را در پی داشته باشد باید آنها را مرتفع کنند تا عملکردی مطمئن را رقم بزنند.
وی با بیان این که هلدینگ خلیج فارس خود را ملزم به رعایت بخشنامه های اعلام شده از سوی وزارت نفت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی می داند، گفت: رعایت اصول ایمنی ، بهداشت و محیط زیست ضامن تولید مستمر و پایدار است.
نژاد سلیم از تشکیل کمیته ای با هدف ارتقای جایگاه HSE در هلدینگ خلیج فارس خبر داد و اظهار کرد: در نظر داریم تا همه شرکت های زیرمجموعه خود را مطابق با آخرین فناوری روز دنیا تجهیز کنیم.
گفتنی است که مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس پیشتر با تاکید بر اهمیت HSE اظهار کرده بود: با دو شرکت صاحب نام ژاپنی و اروپایی مکاتبه هایی انجام شده است تا این شرکت ها از نظر موارد ایمنی، بهداشت و محیط زیست دیدگاه های خود را به ما اعلام کنند.
به گزارش نیپنا، شرکت های فعال در صنعت پتروشیمی کشورمان بر اساس قوانین و دستور العمل های موجود ملزم به رعایت بالاترین استانداردهای موجود بین المللی در زمینه ایمنی ، بهداشت و محیط زیست هستند و حفظ موازین مورد اشاره خط قرمز صنعت است و در این راستا پایش مستمر و اصلاح و بهبود روش ها و فناوری های به کار رفته در بخش های مختلف صنعت پتروشیمی افزون یر مجتمع های تولیدی در طرح های توسعه ای نیز دارای نقشی مهم و راهبردی است.

تعداد بازدید : ۲,۰۶۴