رئیس مجتمع پتروشیمی بیستون: حریق تاثیری در تولید مجتمع ندارد

رئیس مجتمع پتروشیمی بیستون: حریق تاثیری در تولید مجتمع ندارد
(شنبه ۹ اَمرداد ۱۳۹۵) ۰۹:۰۰

رئیس مجتمع پتروشیمی بیستون گفت: خوشبختانه حادثه آتش سوزی در یکی از مخازن این پتروشیمی تاثیری در روند تولید مجتمع ایجاد نکرده است.

محمد رضا کرم رئیس مجتمع پتروشیمی بیستون در حاشیه برگزاری جلسه واکاوی علل بروز این حادثه که با خبرنگار اعزامی نیپناگفتگو می کرد، افزود: حضور مرضیه شاهدایی، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی را در محل حادثه، در روند اطفا و کنترل حریق در این مخزن موثر دانست و گفت: توصیه های وی برای ما بسیار موثر بود. 

وی تاکید کرد:خوشبختانه حادثه آتش سوزی در یکی از مخازن پتروشیمی بیستون خسارت جانی نداشت و تاثیری در روند تولید این مجتمع ایجاد نکرده است. 

کرم همچنین از نیروی واحدهای دیگر بخش ها و مدیران عامل شرکتهای مختلف که بلافاصله پس از آتش سوزی در محل حضور یافتند، قدردانی و تشکر کرد و با اشاره به مهار آتش در این مجتمع، افزود: تیم های آتش نشانی به طور آماده باش در مجتمع مستقر هستند. 

لازم به ذکر است، یکی از مخازن مجتمع پتروشیمی بیستون واقع در ١٥ کیلومتری شرق کرمانشاه و در کنار بزرگراه کربلا که الکیل بنزن خطی LABوالکیلات سنگین HAB تولید می کند، دیروز (جمعه، هشتم مردادماه) دچار حریق شد که با حضور بموقع و تلاش آتش نشانان و دیگر دستگاهها، حدود ساعت ١٩ روز جمعه آتش خاموش و به طور کامل مهار شد.

خوراک پتروشیمی بیستون سالانه ٣٨٦ هزار تن نفت سفید و ١٩ هزار تن بنزن است که نفت سفید از پالایشگاه کرمانشاه و بنزن از مجتمع پتروشیمی بندر امام و پتروشیمی اصفهان تأمین می شود.

 

تعداد بازدید : ۱,۴۹۱