بساق زاده عضو اصلی هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی شد

بساق زاده عضو اصلی هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی شد
(پنج شنبه ۷ اَمرداد ۱۳۹۵) ۱۱:۲۲

با صدور حکمی از سوی وزیرنفت، علی محمد بساق زاده به سمت عضو اصلی هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب شد.

به گزارش نیپنا؛ وزیر نفت، با صدور حکمی برای بساق زاده، یکی دیگر از اعضای اصلی هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی را منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: « با عنایت به تجارب موفق و صلاحیت های حرفه ای جنابعالی به استناد قانون 5 وظایف و اختیارات وزارت نفت مصوب 19 اردیبهشت 1391 مجلس شورای اسلامی و موارد 17 و 18 اساسنامه شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، بر جسب اختیار تفویضی به اینجانب در جلسه تاریخ 27 مرداد 1392مجمع عمومی آن شرکت به موجب این حکم به مدت سه سال بعنوان عضو اصلی شرکت یاد شده منصوب می شوید.

امید است، با اتکال به ایزد متعال و تعامل با سایر اعضای هیئت مدیره و کارکنان صدیق و وظیفه شناس آن شرکت در انجام امور و اهداف عالیه شرکت موفق و موید باشید.»

گفتنی است، علی محمد بساق زاده از سال 1388 مدیریت کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی را عهده داراست. وی پیش از این مدیر عامل شرکت پتروشیمی تندگویان، مدیر عامل شرکت پتروشیمی مبین و عضو عدل البدل هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی بوده است.

از مهترین نکات بارز مدیریت بساق زاده در کنترل تولید NPC، می توان به توجه عمیق به تمامی ابعاد تولید و ایفای نقش تعیین‌کننده در ایجاد، توسعه و نهادینه نمودن مدیریت علمی توأم با تفکرات سیستمی، اقتصادی و استراتژی محور و همچنین اتخاذ سیاست‌ها و برنامه‌های جامع عملیاتی برای رفع تنگناهای تولید، اصلاح الگوی مصرف و استفاده بهینه از امکانات موجود جهت رسیدن به تولید مستمر و بهره‌ور و استفاده بهینه از تمامی ظرفیت‌های مجتمع‌ها، اشاره کرد.

تعداد بازدید : ۱۰,۶۵۸