مدیرعامل شرکت نوید زر شیمی خبر داد: حمایت مالی از ساخت مرکز آموزشی در باغ موزه طبیعی پتروشیمی ماهشهر

مدیرعامل شرکت نوید زر شیمی خبر داد: حمایت مالی از ساخت مرکز آموزشی در باغ موزه طبیعی پتروشیمی ماهشهر
(دوشنبه ۴ اَمرداد ۱۳۹۵) ۱۵:۱۱

مدیرعامل شرکت نوید زر شیمی گفت: فردا این شرکت با سازمان محیط زیست تفاهم نامه ای را در زمینه تاسیس مرکز آموزشی در زمینه مسایل زیست محیطی برای ارتقای سطح علمی و فرهنگی افراد و شرکت ها در ماهشهر امضا می کند.

علی اصغر حمیدی مدیرعامل شرکت نوید زر شیمی در گفتگو با خبرنگار نیپنا، با اشاره به ساخت باغ موزه طبیعی پتروشیمی در ماهشهر، اظهارکرد: شرکت نوید زر شیمی هزینه های تاسیس مرکز آموزشی مذکور را با توجه به اهمیت روزافزون مسایل محیط زیست، عملکرد کارخانه ها و مساله پساب، برعهده گرفته ایم.
وی با بیان این که تمامی افراد در ماهشهر می توانند در این مرکز آموزشی، حضور پیدا کنند، گفت: کلاس های تخصصی تری نیز برای شاغلان و حتی مدیران برگزار می شود و هدف از این فعالیت ها ارتقای فرهنگ عمومی در زمینه محیط زیست در ماهشهر است.
مدیرعامل شرکت نوید زر شیمی با اشاره به این که عمده مساله ماهشهر مربوط به محیط زیست است، گفت: پتروشیمی ها اکنون با مسائل مختلفی مانند پساب، فلر و ... روبرو هستند که این واخد آموزشی می تواند در این زمینه یاری کننده باشد.
حمیدی افزود: در فاز اول اجرای باغ موزه طبیعی پتروشیمی ماهشهر مقرر شده است مرکز آموزشی ساخته شود و هزینه های ساخت این مرکز تا کنون به طور دقیق برآورد نشده است اما این هزینه را تقبل کرده ایم.
وی ادامه داد: شرکت نوید زر شیمی با هدف مشارکت در مسئولیت های اجتماعی ، تا کنون چند مدرسه، استخر و مرکز معلولین در ماهشهر ساخته است و هم اکنون نیز در سربندر درحال ساخت بیمارستان هستیم.
حمیدی تصریح کرد: هنگامی که احساس کنیم فعالیت هایمان مفید است در پروژه ها مشارکت می کنیم.
تعداد بازدید : ۶,۶۵۵