رشد قابل ملاحظه سود خالص شرکت ال جی کم کره جنوبی

رشد قابل ملاحظه سود خالص شرکت ال جی کم کره جنوبی
(یکشنبه ۳ اَمرداد ۱۳۹۵) ۱۳:۳۱

به دنبال افزایش حاشیه سود فروش محصولات پتروشیمی در بازار های جهانی، شرکت ال جی سود خالص 9.3 درصدی را تجربه کرد.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی کوریا تایمز (koreatimes)، شرکت ال جی کم (LG Chem) کره جنوبی که یکی از شناخته شده ترین تولیدکنندگان محصولات شیمیایی و باتری به شمار می رود؛ روز پنجشنبه 31 تیرماه اعلام کرد که سود خالص این شرکت در سه ماهه دوم سال 2016 میلادی نسبت به مدت مشابه پارسال 9.3 درصد رشد داشته است. کارشناسان دلیل عمده آن را افزایش حاشیه سود فروش محصولات پتروشیمی در شرایطی که قیمت های نفت خام در سطح پایینی قرار دارد؛ می دانند.

ال جی کم در یک پرونده نظارتی (regulatory filing) اعلام کرد: درآمد خالص این شرکت در بازه ماههای آوریل تا ژوئن امسال 386 میلیارد وون کره جنوبی (معادل 338 میلیون دلار) بوده است که نسبت به رقم 353 میلیارد وون در سال گذشته میلادی رشد قابل توجهی را نشان می دهد.

درآمد عملیاتی این شرکت نیز در مقایسه با پارسال با 9.3 درصد افزایش به 616 میلیارد وون رسید. از طرفی میزان فروش ال جی کم نیز با رشد 2.8 درصدی به 5.27 تریلیون وون بالغ شد.

سهام این شرکت در نشست روز پنجشنبه 31 تیرماه بورس سئول در ساعت 9 و 33 دقیقه صبح 256 هزار و 500 وون تعیین شد که نسبت به پایان نشست قبلی افزایش 0.2 درصدی را نشان می دهد.

نتایج عملکرد مالی سه ماهه دوم ال جی کم پس از بازگشایی بازار ارائه شده است.

تعداد بازدید : ۸۲۵