خبرهای منتشر شده در باره زخمی های حادثه خط لوله اتیلن غرب نادرست است

خبرهای منتشر شده در باره زخمی های حادثه خط لوله اتیلن غرب نادرست است
(شنبه ۲ اَمرداد ۱۳۹۵) ۱۳:۰۶

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی، خبرهای منتشر شده در رسانه ها و فضای مجازی، درباره تعداد زخمی ها و حادثه دیدگان آتش سوزی خط لوله اتیلن غرب را نادرست و غیر واقعی اعلام کرد.

 علی محمد بساق زاده مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهار کرد: متاسفانه آمارهای مختلفی از تعداد زخمی ها و حادثه دیدگان آتش سوزی دیروز (جمعه اول مرداد ماه) در بخشی از مسیر خط لوله اتیلن غرب در حال انتشار است که این آمار نادرست بوده و مورد تائید نیست.

 وی تصریح کرد: چند نفر در این حادثه به صورت سطحی آسیب دیدند که حال همگی آنها بر اساس اعلام مقام های مسئول در استان رضایت بخش است و بلافاصله پس از درمان سرپائی مرخص شدند. 

به گزارش نیپنا، عبدالحسین بیات قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در خط لوله اتیلن غرب نیز صبح امروز با بیان این که، آمار منتشر شده در مورد تعداد زخمی های این حادثه نادرست است و تعداد حادثه دیدگان 4 نفربه صورت سطحی است ؛ از رسانه ها خواست آمارها و اخبار مرتبط با این حادثه را از مراجع رسمی پیگیری کنند.

گفتنی است، خط لوله اتیلن غرب در حوالی شهرستان پلدختر عصر دیروز (جمعه، یکم مردادماه) به دلیل ریزش کوه و نشتی اتیلن دچار حریق شد و پس از چند ساعت با تلاش آتش نشانان مهار شد.

تعداد بازدید : ۱,۳۴۰