سرمایه گذاری شرکت اینئوس برای افزایش ظرفیت تولید اتیل استات بریتانیا

سرمایه گذاری شرکت اینئوس برای افزایش ظرفیت تولید اتیل استات بریتانیا
(چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵) ۱۰:۳۸

شرکت اینئوس اکساید با هدف افزایش تولید اتیل استات (EtAc)در بریتانیا اقدام به سرمایه گذاری های جدید کند.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی europeanplasticsnews، شرکت اینئوس اکساید (Ineos Oxide) به تازگی از برنامه خود برای سرمایه گذاری چند میلیون دلاری در تاسیسات تولید اتیل استات (EtAc) این شرکت واقع در شهر هال انگلستان به منظور افزایش ظرفیت تولید این محصول تا 100 هزار تن در سال خبر داد.
انتظار می رود افزایش ظرفیت یادشده تا پایان سال آینده میلادی صورت پذیرد.
اتیل استات حلالیست که در تولید طیف وسیعی از محصولات نظیر پلاستیک ها، لاستیک، جوهر پرینت، وارنیش ها (varnishes)، محصولات شیمیایی مراقبت از خودرو و انواع لعاب کاربرد دارد.
جیم رتکلیف، مدیر شرکت اینئوس، می گوید: ما به قابلیت تاسیسات تولید خود در بریتانیا ایمان داریم و هرگاه مقدور باشد از آن حمایت خواهیم کرد.
وی ادامه داد: سرمایه گذاری جدید در شهر هال که توسط پروژه گاز شیل ما در اسکاتلند تقویت خواهد شد؛ این امکان را برای شرکت اینئوس فراهم می آورد تا میزان فروش محصولات خود را به طور قابل ملاحظه ای در سطح اروپا و جهان افزایش دهیم.
سایت هال همچنین از تصمیم اینئوس برای واردات یک میلیارد دلاری گاز شیل از ایالات متحده به اسکاتلند بهره خواهد برد.
خط لوله ای که مجتمع پتروشیمی شرکت اینئوس واقع در Grangemouth را به تاسیسات شرکت اینئوس اکساید در شهر هال متصل می کند؛ این امکان را فراهم می آورد تا سایت هال بتواند از اتیلن تولید شده از گاز شیل وارداتی ایالات متحده، به عنوان خوراک اولیه اصلی خود برای تولید اتیل استات بهره ببرد.
شرکت اینئوس اکساید یکی از تولید کننندگان شناخته شده در حوزه تولید محصولاتی نظیر انواع حلال، محصولات شیمیایی ویژه، اتیلن اکساید و مشتقات اتیلن اکساید است.



تعداد بازدید : ۸۲۶