شوک خروج از اتحادیه اروپا به صنعت پلاستیک بریتانیا

شوک خروج از اتحادیه اروپا به صنعت پلاستیک بریتانیا
(سه شنبه ۸ تیر ۱۳۹۵) ۱۱:۵۹

هشت درصد از اعضای فدراسیون پلاستیک بریتانیا مایل به خروج از اتحادیه اروپا و 62 درصد خواهان ماندن در این اتحادیه بودند.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی europeanplasticsnews، اعلام خبر رای به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا در تاریخ 23 ژوئن، شرکت های پلاستیک این کشور را با شوکی ناگهانی مواجه کرد. بر اساس یک ارزیابی در اوایل سال جاری میلادی، تنها هشت درصد از اعضای فدراسیون پلاستیک بریتانیا (BPF) مایل به خروج از اتحادیه اروپا و 62 درصد خواهان ماندن در این اتحادیه بودند.

استفن هانت، مدیر بخش خدمات عضویت فدراسیون پلاستیک بریتانیا، می گوید: بسیاری از اعضای این فدراسیون به شرکت های بزرگ اروپایی تعلق دارند.

وی افزود: فدراسیون پلاستیک بریتانیا نزدیک به 35 درصد از کل حجم پلاستک ها و محصولات پلاستیکی خود را صادر می کند و بخش مهمی از این صادرات روانه بازار اروپا می شود.

همچنین فیلیپ لا، مدیر کل فدراسیون پلاستیک بریتانیا، عنوان کرد: در حالی که هنوز نتایج احتمالی خروج این کشور از اتحادیه اروپا به خوبی شناخته نشده است؛ ما به همکاری با دولت، شرکت های عضو و دیگر سهامداران برای تضمین منافع صنعت پلاستیک بریتانیا ادامه می دهیم.

او ادامه داد: قصد داریم به اعضای فدراسیون برای کنار آمدن با نتایج تغییرات احتمالی بر کسب و کار آن ها کمک کنیم.

استوارت لیتل، بنیانگذار و مدیر اجرایی شرکت Amtek Plastics بریتانیا که یکی از شرکت های بین المللی در زمینه قالب گیری پلاستیک و تولید محصولات پلاستیکی است؛ اظهار داشت: گمان نمی کنیم که خروج از اتحادیه اروپا چشم انداز روشنی را پیش روی تولیدکنندگان برای خرید و فروش در سطح اروپا قرار دهد. ما خواهان ماندن در اتحادیه بودیم و نتایج اخیر ناامید کننده است. چرا که این موضوع ضمن سودمند بودن برای زنجیره عرضه، به حفظ ارتباط ما با مشتریان خود در سطح قاره سبز کمک می کند.

تعداد بازدید : ۱,۸۰۹