عربستان به دنبال توسعه طرح های پتروشیمی جبیل

عربستان به دنبال توسعه طرح های پتروشیمی جبیل
(دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵) ۰۹:۱۲

شرکت جیکوبس عربستان با عقد قراردادی سه ساله به دنبال استفاده از ظرفیت های بین المللی برای توسعه صنعت پتروشیمی این کشوراست.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه تخصصی پلاست مارت، گروه مهندسی جیکوبس به تازگی از عقد قراردادی سه ساله به منظور ارائه خدمات عمومی مهندسی به تاسیسات شرکت پتروشیمی الصحراء (Sahara Petrochemicals) در شهر صنعتی جبیل عربستان خبر داد.

بر اساس این قرارداد شرکت جیکوبس متعهد به ارائه خدماتی نظیر مهندسی، تامین تدارکات، نظارت بر ساخت و ساز، مدیریت پروژه، پیش راه اندازی و راه اندازی تعدادی پروژه متوسط و بزرگ مقیاس شرکت الصحراء شامل واحد هیدروژن زدایی پروپان، یک مجتمع تولید پلی پروپیلن، یک واحد chlor alkyl، یک مجتمع اتیلن دی کلراید و تاسیسات پیرامونی آن ها خواهد بود.

باسیم شبارو، معاون ارشد شاخه نفت و گاز گروه جیکوبس، عنوان کرد: ما سالهاست که در حوزه های متنوعی نظیر نفت، گاز، ساخت و ساز و توسعه زیرساخت های خاورمیانه حضور داشته ایم. این قرارداد شرکت جیکوبس را قادر می سازد تا در راستای تعهد خود برای ارائه خدمات مهندسی در کلاس جهانی به مشتریان خود در منطقه خاورمیانه، حضورش را در شهر صنعتی جبیل گسترش دهد.

گروه مهندسی جیکوبس یک شرکت مهندسی آمریکایی است که در حوزه هایی نظیر نفت، گاز، صنایع شیمیایی، ارائه خدمات مهندسی، ساخت‌ و ساز، املاک و مستغلات، زیرساخت های صنعتی، فناوری اطلاعات وهوافضا فعالیت دارد.

شرکت جیکوبس در سال ۱۹۴۷ توسط کارآفرین آمریکایی، جوزف جی. جیکوبس، تأسیس شد. این شرکت امروزه دارای ۲۰۰ شعبه اداری در سراسر جهان می‌باشد. دفتر مرکزی گروه مهندسی جیکوبس در شهر پاسادینا، کالیفرنیا، قرار دارد و بخشی از سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می شود.

تعداد بازدید : ۲,۲۴۴