نیروهای جوان و متخصص سرمایه صنعت پتروشیمی هستند

نیروهای جوان و متخصص سرمایه صنعت پتروشیمی هستند
(چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵) ۱۱:۰۵

کارشناسان و متخصصان جوان صنعت پتروشیمی ایران می توانند در کنار تجربه نیروهای قدیمی مسیر توسعه این صنعت ارزشمند را هموار کنند.

محمد حسن پیوندی معاون مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهارکرد: صنعت پتروشیمی ایران با تکیه بر نیروی انسانی کار آمد و متخصص و سابقه ای بیش از 50 سال اکنون در مسیر رشد و توسعه و به عبارتی در آستانه جهشی دوباره قرار گرفته است و برای رسیدن به هدف های برنامه ریزی شده در این صنعت می توان با یکدلی و تعامل به هدف های پیش بینی شده دست یافت.
معاون مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر این که امسال و سال آینده از بهترین سال های صنعت پتروشیمی کشورمان خواهد بود گفت: سرمایه گذاران داخلی و خارجی علاقه مند به حضور در طرح های توسعه ای پتروشیمی مورد حمایت قرار خواهند گرفت.
وی افزود: شرکت ملی صنایع پتروشیمی از سرمایه گذاران ایرانی و خارجی که قصد سرمایه گذاری در بخش های مختلف صنعت پتروشیمی ایران را داشته باشند، حمایت می کند و آماده هرگونه همکاری و مساعدت با هدف توسعه و تکمیل زنجیره ارزش در این صنعت است.
معاون مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان این که صنعت پتروشیمی برای تحقق هدف هایش نیازمند حمایت بانک مرکزی و بانک های داخلی است، گفت: این صنعت برای رسیدن به اهداف و برنامه های خود به همکاری و مساعدت سیستم بانکی کشور نیاز دارد زیرا بانکها ی ایرانی می توانند همکاری بیشتری در تامین مالی طرح های پتروشیمی داشته باشند.
وی با بیان این که همزمان با توسعه بخش بالادستی صنعت پتروشیمی، در بخش میان دستی و نیز صنایع تکمیلی طرح های زیادی در کشور وجود دارند، گفت: با تامین مالی و مشارکت فعال بخش خصوصی می توان زمینه را برای جلوگیری از خام فروشی و ایجاد ارزش افزوده بالا مهیا کرد.

تعداد بازدید : ۲,۶۸۷