سرمایه گذاری پتروشیمی بوریالیس برای ارتقا تاسیسات پتروشیمی خود در فنلاند

سرمایه گذاری پتروشیمی بوریالیس برای ارتقا تاسیسات پتروشیمی خود در فنلاند
(سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵) ۱۰:۱۷

گروه صنایع شیمیایی بوریالیس اتریش با سرمایه گذاری های جدید به دنبال افزایش کیفیت محصولات تولیدی با ارتقای تاسیسات تولیدی خود در فنلاند است.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی europeanplasticsnews، گروه صنایع شیمیایی بوریالیس اتریش به تازگی از برنامه خود برای سرمایه گذاری 40 میلیون یورویی به منظور ارتقاء تاسیسات کراکر بخار خود در شهر Porvoo فنلاند خبر داد.
این شرکت می گوید: عملیات ارتقاء تاسیسات یادشده ضمن بهبود راندمان مصرف انرژی واحد کراکر، ظرفیت تولید پروپیلن و C4 خام و به طور کلی کیفیت تولید پروپیلن را افزایش می دهد.
این طرح که انتظار می رود تا سه ماهه سوم سال 2017 میلادی به بهره برداری برسد؛ ظرفیت تولید پروپیلن و C4 خام را به ترتیب تا 30 و 10 کیلوتن در سال افزایش می دهد.
مارکو کورونرانتا، معاون اجرایی شاخه محصولات شیمیایی پایه شرکت بوریالیس، عنوان کرد: اقداماتی نظیر طرح اخیر برای ارتقاء و افزایش ظرفیت در سایت های تولید استراتژیک بوریالیس مانند Porvoo فنلاند، ما را قادر می سازد تا قدرت رقابت پذیری شاخه یکپارچه و قدرتمند تجارت پلی الفین بوریالیس را در اروپا گسترش دهیم.
این شرکت قصد دارد تا به کمک سرمایه گذاری پیوسته، موقعیت خود را در میان نوآورترین و مهمترین عرضه کنندگان پلی اتیلن و پلی پروپیلن اروپا تثبیت کند.
بوریالیس که دفتر مرکزی آن در شهر وین اتریش قرار دارد؛ حاصل سرمایه گذاری مشترک شرکت سرمایه‌گذاری نفت ابوظبی و شرکت نفت و گاز اتریشی OMV است. این شرکت در حال حاضر با در اختیار داشتن نزدیک به 6 هزار و 500 کارمند، در بیش از 120 کشور دنیا فعالیت دارد. فروش سالیانه این شرکت در سال 2015 میلادی به هفت میلیارد و 700 میلیون یورو رسید.

تعداد بازدید : ۸۲۴