مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تاکید کرد:

افزایش هم افزایی و مشارکت شرکت های پتروشیمی در ماهشهر

افزایش هم افزایی و مشارکت شرکت های پتروشیمی در ماهشهر
(چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵) ۱۳:۰۲

شرکت های پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی باید با افزایش همکاری و تعامل زمینه توسعه صنعت در این منطقه را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار نیپنا، سید امید شهیدی نیا مدیرعامل جدید سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی امروز چهارشنبه،(دوازدهم خرداد ماه) در آیین معارفه خود اظهارکرد: وظیفه سازمان فراهم سازی بستر مناسب و ایجاد زیرساخت های لازم برای توسعه در سطح منطقه است .

وی افزود: یکی دیگر ار وظایف سازمان پشتیبانی از روند تولید است و در کنار آن عمل به مسئولیت های سازمانی و اجرایی کردن مسئولیت های اجتماهی دارای جایگاهی مهم است.

شهیدی نیا با بیان این که به عنوان رابط میان شرکت ها و نهاد های منطقه وظیفه سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی دارای شرایط خاصی است، گفت: امید است با تلاش جمعی و توجه به تعهد بتوانیم در مسیر رشد و توسعه گام برداریم.

وی با اشاره به این که  شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تغییر رویکرد از نهادی تصدی گر به به سازمان حاکمیتی که وظیفه آن سیاست گذاری، برنامه زیری و تنظیم تعاملات است، گفت: سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در پی آن است تا بخشی از این موارد را در سطح منطقه محقق کند و برای تحقق آن نیارمند همکاری و تعامل تمام فعالان صنعت هستیم.

تعداد بازدید : ۱,۴۹۷