افزایش حضور لیوندل باسل برای توسعه صنعت پتروشیمی امریکای جنوبی

افزایش حضور لیوندل باسل برای توسعه صنعت پتروشیمی امریکای جنوبی
(چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵) ۰۹:۲۰

بولیوی با جذب سرمایه گذاری های جدید به جمع تولید کنندگان محصولات پتروشیمی در امریکای جنوبی می پیوندد.

 به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه تخصصی پلاست مارت، شرکت لیوندل باسل (LyondellBasell) به تازگی اعلام کرد که شرکت دولتی پتروشیمی YPFB بولیوی قصد دارد از فناوری نسل پنجم Spheripol لیوندل باسل برای فرآیند تولید پلی پروپیلن در مجتمع 250 هزار تنی این شرکت در شهر تاریخا (Tarija) بولیوی بهره گیرد.

ماریو سالازار، مدیر مجتمع های پتروشیمی در شرکت YPFB، اظهار داشت: ما فرآیند یاشده را به دلیل برخورداری از صرفه اقتصادی بالای آن، سابقه عملکرد (track record) عالی و امکان تولید طیف گسترده ای از محصولات، برای تولید در نخستین مجتمع تولید پلیمر بولیوی به کارگرفتیم.

همچنین دان کومبس، معاون اجرایی شاخه بین المللی الفین و پلی الفین ها و فناوری در شرکت لیوندل باسل، می گوید: در حال حاضر فرآیند Spheripol به طور گسترده ای در سرتاسر جهان به کار گرفته می شود و به خوبی در آمریکای لاتین توسعه داده شده است.

وی افزود: مشتریان از سابقه عملکرد این تکنولوژی، هزینه های عملیاتی پایین، خواص عالی تولیدات و امکان ایجاد تغییرات سریع در تولید گریدهای مختلف این محصول در مجتمع های تولید پلی پروپیلن خود رضایت دارند.

لیوندل باسل با در اختیار داشتن 250 لیسانس فرآیندهای تولید پلی الفین ها، یکی از مهمترین ارائه دهندگان امتیازات فناوری های تولید پلی پروپیلن و پلی اتیلن در جهان محسوب می شود.

لیوندل باسل یک شرکت چند ملیتی تولید کننده مواد شیمیایی و دفتر مرکزی آن در شهر روتردام هلند واقع است.

این شرکت در حال حاضر با در اختیار داشتن بیش از 15000 نفر نیروی کار، 60 سایت تولید محصولات شیمیایی را در 19 کشور جهان اداره می کند.

 

تعداد بازدید : ۹۳۸