تعطیلی بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر صحت ندارد

تعطیلی بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر صحت ندارد
(چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵) ۱۵:۵۹

عضو هیئت مدیره بهداشت و درمان صنعت نفت خبر تعطیلی بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر را تکذیب کرد و با انتقاد از جوسازیهای اخیر گفت: موضوع تعطیلی و جابجایی این بیمارستان صحت ندارد و برخی به دلیل به خطر افتادن منافعشان آن را مطرح می کنند.

  محسن امیریان، با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: واگذاری بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر در راستای اجرای اصل ٤٤ قانون اساسی از چهار سال قبل صورت گرفته است و موضوع جدیدی در مورد آن مطرح نیست.

وی، با بیان این که خبرسازیهای اخیر را در مورد اعتراضها و تجمعات مردمی با موضوع واگذاری و یا تعطیلی بیمارستان صنایع پتروشیمی  تکذیب می کند، به نقل از وزیر نفت در مورد بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر گفت: آقای زنگنه اعلام کردند که موضوع واگذاریها مصوبه مجلس و ابلاغیه دولت قبل است و ما ناگزیر به اجرای آن هستیم.

امیریان، با بیان این که بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر اکنون با کمتر از ٢٠ درصد ظرفیت واقعی کار می کند، گفت: چون براساس قانون این بیمارستان به پتروشیمی ماهشهر واگذار شده است و ساختمان آن از املاک بخش خصوصی است، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت اعلام آمادگی کرد که به جای پتروشیمی مدیریت آن را طی قراردادی که منع قانونی نداشته باشد، عهده دار شود.

وی، خاطرنشان کرد: بنای صنعت نفت این است که هیچ خللی در ارائه خدمات به مردم و همکاران ایجاد نشود.

امیریان افزود: به نظر می رسد اجرای اصل ٤٤ باعث خواهد شد که با استفاده از قوانین بخش خصوصی و اخذ مجوزهای لازم از وزارت بهداشت بتوانیم ظرفیت خالی بیمارستان را فعال کرده و تجهیزات پیشرفته ای را از طریق اعتبار کارخانه های پتروشیمی خریداری و در اختیار بیمارستان قرار دهیم.

تعداد بازدید : ۱,۲۸۰