ظرفیت تولید استایرن مونومر کره جنوبی افزایش می یابد

ظرفیت تولید استایرن مونومر کره جنوبی افزایش می یابد
(سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵) ۱۶:۰۰

استایرن مونومر کره جنوبی با تامین 19 درصد از کل ظرفیت منطقه، نقش مهمی را در بازار اسپات آسیا ایفا می کند.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه تخصصی پلاست مارت، منابع آگاه اعلام کردند که شرکت پتروشیمی Hanwha Total کره جنوبی برنامه دارد تا با ساخت سومین مجتمع تولید استایرن مونومر (SM) خود در شهر بندری دائسان (Daesan)، ظرفیت تولید این محصول را تا سال 2018 میلادی تا 600 هزار تن در سال افزایش دهد.
در حال حاضر مجتمع های شماره 1 و 2 تولید استایرن مونومر این شرکت به ترتیب از ظرفیت هایی معادل 400 و 650 هزار تن در سال برخوردارند و انتظار می رود با بهره برداری از طرح توسعه ای اخیر، Hanwha Total، با ظرفیت اسمی کل یک میلیون و 200 هزار تن در سال، به بزرگترین تولید کننده این محصول در آسیا تبدیل شود.
هم اکنون شرکت Formosa Chemicals and Fibre با ظرفیت یک میلیون و 200 هزار تن در سال بزرگترین تولیدکننده استایرن مونومر به شمار می رود.
استایرن مونومر کره جنوبی با تامین 19 درصد از کل ظرفیت منطقه، نقش مهمی را در بازار اسپات آسیا ایفا می کند.
بر اساس اطلاعات مشتریان، چین به عنوان بزرگترین خریدار این محصول در جهان، 33 درصد از استایرن مونومر مورد نیاز خود را در سال گذشته میلادی از کره جنوبی وارد کرد.
Hanwha Total حاصل سرمایه گذاری مشترک شرکت Hanwha کره جنوبی و توتال فرانسه است.
در حال حاضر استایرن به عنوان خوراکی مهم برای صنایع پتروشیمی شناخته می شود و مصارف عمده آن شامل تولید پلی استایرین ، رزین های آکریلونیتریل بوتادین استایرن (ABS)، استایرن آکریلونیتریل (SAN) ، لاستیک مصنوعی استایرین بوتادیان (SBR)، رزینهای تبادل کننده یونی، رنگسازی و پوشش است.

تعداد بازدید : ۱,۵۳۷