غول پلاستیک امریکا به دنبال سرمایه گذاری در چین

غول پلاستیک امریکا  به دنبال سرمایه گذاری در چین
(یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵) ۰۹:۱۸

شرکت آشولمان امریکا به دنبال ساخت یک واحد ساخت مستربچ رنگی جدید در چین است .

به گزارش نیپنا به نقل از پتروشیمی یورز، شرکت آشولمان، به عنوان تامین کننده بین المللی ترکیبات پلاستیکی، از افزایش ظرفیت تولید مستربچ خود در چین خبر داد.

به دنبال افزایش تقاضای رو به رشد محصولات پلاستیکی و مستر بچ ها در این منطقه،  شرکت آ شولمان یک مرکز رنگی مستربچ جدید در پارک صنعتی و فناوری بالای چانگشو، در استان جیانگ سوی چین راه اندازی کرده است.

این مرکز جدید، مواد افزودنی رنگی میانی برای بسته بندی، خودرو، کشاورزی، ورزش، مشتریان فراغت و خانه در چین و دیگر بازارهای در حال رشد سراسر آسیا و اقیانوسیه تولید می کند. علاوه بر این، تجهیزات جدید موجب تقویت موقعیت آ شولمان برای تامین نیازهای روبه رشد محصولات پایین دست پتروشیمی می شود.

درک بریستو معاون ارشد رییس آشولمان در رابطه با سرمایه گذاری جدید این شرکت، گفت: امروزه سیگنال های جامعه فصل جدیدی از حضور مداوم و در حال رشد ما در چین و مناطق اطراف آن نشان می دهد. این مرکز جدید، با امکانات خود به ما این امکان را می دهد تا بتوانیم از جریان رشد سرعت تقاضای بازار مشتریان  APACحمایت کنیم و با وجود تولید مواد پیشرفته و تخصصی می توانیم نیاز مشتریان را به شکل تخصصی تر و با جزییات بیشتر تامین کنیم.

شرکت آ شولمان به عنوان تامین کننده بین المللی محصولات پلاستیکی و رزین از سال 1928، فعالیت خود را در منطقه اوهایو ایالات متحده آغاز کرده است. مشتریان این شرکت طیف وسیعی از بازارهای مرتبط با صنعت پلاستیک مانند بسته بندی، ساختمان و ساخت و ساز، الکترونیک و برق، کشاورزی، مراقبت شخصی و بهداشت، ورزش، خدمات سفارشی و دیگران را تشکیل می دهند.

 این شرکت دارای 5 هزار نیروی کار در 57 مرکز تولیدی خود در سراسر جهان است که درآمد خالص آن در سال گذشته درحدود 2.4 میلیارد دلار بود.

 

تعداد بازدید : ۷۹۷