تکنیب به صنایع پتروشیمی کره جنوبی تجهیزات اختصاصی می دهد

تکنیب به  صنایع پتروشیمی کره جنوبی تجهیزات اختصاصی می دهد
(سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵) ۱۴:۵۹

شرکت تکنیب فرانسه به صنایع پتروشیمی کره جنوبی تجهیزات اختصاصی ارائه می کند.

به گزارش نیپنا به نقل از پتروشیمی یورز،  شرکت تکنیب در قراردادی با شرکت صنعتی دایلیم تحت یک قرارداد مهندسی، تدارکات و پیمانکاری پروژه برای ارائه تجهیزات اختصاصی در کره جنوبی انتخاب شده است این تجهیزات برای اولین بار در جهان به یک واحد کراکر کاتالیست مایع با شدت بالا (HS-FCC ™)  ارائه می شود.

با استفاده از  کراکرHS-FCC ، هیدروکربن های سنگین به الفین سبک تر مانند پروپیلن و سوخت سبک تر مانند بنزین تبدیل می شود. این واحد بخشی از فرآیند توسعه امکانات تبدیل فرآورده های پالایشگاه اس اویل در اونسان کره جنوبی به محصولات مختلف پتروشیمی است. اس اویل در سال 1976 به عنوان یکی از پالایشگاه های نفتی در منطقه آسیا و اقیانوس آرام کار خود را آغاز کرده است که علاوه بر تاسیسات پالایشگاهی امکانات پتروشیمی نیز در مجموعه خود ایجاد کرده است و محصولات مختلف پتروشیمی با ارزش افزوده تولید می کند.

تجهیزات اختصاصی ارائه شده توسط تکنیب شامل یک راکتور  نوآورانه  downflow است

استن کنز رئیس فن آوری پردازش وبستر و استون تکنیپ گفت: ما به طور مستمر طرح های مختلف توسعه تجهیزات اختصاصی با کیفیت بالا برای مشتریان خود ایجاد می کنیم و  قصد داریم برای ساخت ایجاد تجهیزاتی سرمایه گذاری کنیم که موجب افزایش ارزش افزوده شود و بسیار مهم است که فن آوری های پیشرفته جدید مانند HS-FCC  استفاده شود.

این قرارداد به خاطر تخصص بالای تکنیپ در تکنولوژی و تجهیزات صنعت پتروشیمی منعقد شده است، شرکت تکنیپ بصورت متمرکز تمام خدمات مرتبط با صنعت انرژی را یکپارچه ارائه می کند.

تکنیب یک رهبر جهانی در مدیریت پروژه، مهندسی و ساخت برای صنعت انرژی است و در حال حاضر با 34 هزار و 400 نیروی متخصص در 45 کشور مختلف خدمات مختلف مثل نصب و راه اندازی خط لوله و ساخت و ساز واحدهای پتروشیمی و نفت و گاز ارائه می دهد.
تعداد بازدید : ۱,۰۸۲