سرمایه گذاران بین المللی پشت دروازه های ایران

سرمایه گذاران بین المللی پشت دروازه های ایران
(یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵) ۱۰:۴۶

شرکت های بزرگ فعال در صنعت پتروشیمی و سرمایه گذاران خود را آماده ورود به طرح های توسعه ای صنعت پتروشیمی ایران می کنند.

عباس شعری مقدم نایب رییس هیدت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حاشیه بیست و یکیمن نمایشگاه بین المللی نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهار کرد: امسال نمایشگاه با دوره های پیشین تفاوت های بسیاری دارد و حضور پررنگ خارجی ها حاکی از اهمیت این رویداد بزرگ نمایشگاهی دارد.

وی افزود: سرمایه گذاران خارجی بسیاری طی چند روز گذشته در مذاکره های خود برای حضور در کشورمان اعلام آمادگی خود را اعلام کردند اما حضور آنها منوط به تسهیل نقل و انتقال های مالی و روابط بانکی است.

شعری مقدم ادامه داد:  ظرفیت های بسیاری برای همکاری با کشورهای توسعه یافته در صنعت پتروشیمی وجود دارد و مانیز به آنها اعلام کرده ایم که هرگونه حضور در صنعت پتروشیمی ایران افزون بر سرمایه گذاری باید همراه با انتقال دانش فنی و فناوری های روز جهان باشد.

 وی با بیان این که بیست و یکیمن نمایشگاه بین المللی نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردهای صنعت پتروشیمی کشورمان و معرفی آن به جهانیان است گفت: پتروشیمی به عنوان صنعتی پیشرو با شتاب در حال رشد است و در صورت حمایت های مورد نیاز در مسیرتوسعه این صنعت بزودی به قطب بزرگ پتروشیمی منطقه تبدیل خواهیم شد.

تعداد بازدید : ۲,۴۷۲