آمادگی عایق سازان آلمان برای حضور در صنعت پتروشیمی ایران

آمادگی عایق سازان آلمان برای حضور در صنعت پتروشیمی ایران
(جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵) ۰۸:۱۳

همزمان با تداوم اعلام آمادگی شرکت های بزرگ اروپایی برای حضور در کشورمان، یکی از بزرگترین شرکت های عایق ساز جهان به دنبال حضور در طرح ها و مجتمع های پتروشیمی ایران است.

به گزارش خبرنگار نیپنا، آندرس کوچل مدیرعامل شرکت لسولیر وندت در دیدار با مدیران ارشد شرکت ملی صنایع پتروشیمی از آمادگی برای حضور در ایران خبر داد و اظهار کرد: صنعت پتروشیمی ایران می تواند به عنوان یک کشور درحال پیشرفت از مهمترین کشورهای جهان در زمینه تولید انواع محصولات پتروشیمی طی سال های آتی باشد.
وی افزود: شرکت ما با تجربه حضور در47 کشور جهان، آماده همکاری با ایران در دوران پسا تحریم است و در این مسیر تمام زیر ساخت های لازم مهیا است.
مدیرعامل شرکت لسولیر وندت ادامه داد: بیشترین همکاری شرکت لسولیر وندت با شرکت زیمنس است و با توجه به تجربه موفق و دیرین حضور زیمنس در ایران می توان از جدید ترین فناوری های روز جهان در زمینه عایق کاری بهره برد.
وی تصریح کرد: سفارش های ساخت را همواره با توجه به درخواست مشتریان و نحوه نیازهای آنها می سازیم و مطابق با استانداردهای روز جهان در کمترین زمان ممکن تحویل می دهیم.
آندرس کوچل افزود: طرح های پتروشیمی ایران با توجه به پیشرفت مطلوبشان می توانند از تازه ترین فناوری ها و دانش روز جهان بهره مند شوند و شرکت های آلمانی برای همکاری های جدید با ایران آمادگی کامل دارند.

 

تعداد بازدید : ۱,۰۳۷