تحول در اقتصاد ایران با توسعه صنعت پتروشیمی

تحول در اقتصاد ایران با توسعه صنعت پتروشیمی
(پنج شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵) ۱۳:۵۹

نایب رئیس هیئت مدیره شرکت ملی صنعت پتروشیمی گفت: آینده درخشانی برای صنعت پتروشیمی ایران پیش‌بینی می‌کنیم و این صنعت اقتصاد ایران را متحول خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، عباس شعری مقدم نایب رئیس هیئت مدیره شرکت ملی صنعت پتروشیمی، امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه آیین گشایش بیست و یکمین نمایشگاه نفت، گاز پالایش و پتروشیمی اظهار کرد: پتروشیمی صنعتی پیشرو است که خوشبختانه  در مسیر توسعه قرار گرفته است و اکنون کشور ما در سایه امنیت و  همچنین وجود منابع فراوان و استفاده از جوانان با استعداد توانسته پیشرفت‌هایی بزرگ را در  این صنعت داشته باشد ، بنابراین آینده درخشانی برای صنعت پتروشیمی پیش‌بینی می‌شود.

شعری مقدم افزود: برگزاری این نمایشگاه ( نفت ، گاز  پالایش و پتروشیمی) نشان داد که کشورهای خارجی علاقمند به حضور و سرمایه‌گذاری در ایران هستند.

مدیر عامل پیشین شرکت ملی صنعت پتروشیمی عنوان کرد: خوشبختانه بعد از پسا برجام در زمینه تکنولوژی به بسیاری از کشورهای توسعه‌یافته نزدیک شدیم این در حالی است که در مورد سرمایه‌گذاری در این صنعت نیازمند سرمایه هستیم.

وی ادامه داد: هر کشوری که تکنولوژی بهتری ارائه دهد بیشتر تمایل به همکاری با آن  بیشترخواهد بود چرا که هدف ما توسعه اشتغالزایی است.


تعداد بازدید : ۱,۸۱۸