بیست و یکمین نمایشگاه بین‎المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی آغاز به‎کار کرد

بیست و یکمین نمایشگاه بین‎المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی آغاز به‎کار کرد
(پنج شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵) ۱۱:۳۳

بیست ویکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ساعتی قبل و با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، بیست و یکمین نمایشگاه بین‎المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی صبح امروز (پنجشنبه، ١٦ اردیبهشت ماه) با حضور رکن الدین جوادی، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مرضیه شاهدایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی  ، با حضور بیش از ١٩٠٠ شرکت آغاز به کار کرد.

حضور فعالان نفت و گاز از حدود ٤٠ کشور و شرکت های بزرگی مانند توتال فرانسه، لوک اویل و گازپروم روسیه در نمایشگاهی که با شعار «جذب سرمایه و انتقال فناوری» برگزار می شود، حاکی از درک ضرورت انتقال فناوری به ایران به عنوان شرط توسعه همکاری ها با ایران از سوی کشورها و شرکت های فعال در صنعت جهان است.

در این رویداد مهم بیش از ۴۰ کشور خارجی حضور دارند و پاویون کشورهای چین، کره جنوبی، ترکیه، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، اتریش و فنلاند در سالن های نمایشگاه برپا است.

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی فرصتی است تا دست اندرکاران این صنعت در حوزه های داخلی و بین المللی ضمن عرضه آخرین دستاوردهای علمی و فنی خود با توانمندی ها و ظرفیت های عظیم جمهوری اسلامی ایران در بخش نفت و گاز و صنایع مربوطه بیشتر آشنا شوند.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از صبح امروز ( ١٦ اردیبهشت ماه) در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز به کار کرد و عصر روز یکشنبه ( ١٩ اردیبهشت ماه) به کار خود پایان می دهد.


تعداد بازدید : ۱,۶۹۷