اعضای انجمن ها و تشکل های صنایع پلاستیک تاکید کردند:

ایران پلاست یازدهم در سایه وفاق و همدلی

ایران پلاست یازدهم در سایه وفاق و همدلی
(یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵) ۱۳:۵۲

نخستین نشست هم اندیشی انجمن ها و تشکل های صنایع پلاستیک با موضوع "ایران پلاست یازدهم" در شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، نمایندگان تشکل ها و انجمن های فعال در صنعت پلاستیک کشورمان در جلسه ای که با حضور رضا خلج رییس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد، ضمن ارائه پیشنهاد تشکیل شورای سیاست گذاری ایران پلاست، به بررسی راهکار های برگزاری هرچه موفق تر یازدهمین دوره این نمایشگاه پرداختند.

همچنین در این جلسه، رضا خلج گفت: پیشنهاد تشکل ها و انجمن ها در جلسه هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی طرح و بررسی خواهد شد.

به اعتقاد اعضای تشکل ها و انجمن ها، شورای سیاستگذاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در سایه "توافق، تعامل و همکاری"  گام مهمی برای موفقیت صنایع پلاستیک و پلیمری و نیز صنایع ماشین سازی و ساخت قطعات و تجهیزات   خواهد بود.

بر اساس این گزارش، اعضای انجمن ها و تشکل ها در این جلسه اظهار کردند که ایران پلاست یازدهم مظهر تعامل، بینش، منطق و دانش خواهد بود و شرکت کنندگان در این رویداد بزرگ نمایشگاهی نیز با نگاهی مسئولانه و متعهدانه حضور فعالی خواهند داشت.

گفتنی است، یازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در مهر ماه 1396 برگزار خواهد شد.

 

تعداد بازدید : ۱,۸۵۹