راه اندازی جدیدترین مجتمع تولید پلیمر شرکت دوپونت در چین

راه اندازی جدیدترین مجتمع تولید پلیمر شرکت دوپونت در چین
(شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵) ۱۲:۴۱

شرکت صنایع شیمیایی دوپونت آمریکا تا کنون پلیمرهای زیادی نظیر وسپل، نئوپرین، نایلون، کوریان، تفلون، مایلار، کولار، پلی تترافلوئورواتیلن، فیبر، نومکس، تیوک، سورونا و لای کرا. دوپانت، فرئون (کلروفلوئوروکربن) را توسعه داده است.

 

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه تخصصی پلاست مارت، شرکت دوپنت پرفورمنس متریالز (DuPont Performance Materials) قصد دارد تا پایان ماه ژوئیه امسال، جدیدترین مجتمع تولید پلیمر خود را در شهر شنژن چین راه اندازی کند.

این مجتمع دربردارنده پیشرفته ترین خطوط کامپاندینگ (compounding lines) شرکت دوپونت است و مجموعه از پلیمرها و الاستومرهای صلب (rigid) و انعطاف پذیر (flexible) این شرکت شامل Zytel، Zytel HTN nylons، کراستین پلی بوتیلن ترفتالات (Crastin polybutylene terephthalateDelrin acetal، چسباننده های Bynel و Fusabond compatibilizers را تولید می کند.

فیلیپ هنک، مدیر شاخه آسیا-اقیانوسیه شرکت دوپنت، در کنفرانسی مطبوعاتی در شانگهای عنوان کرد: در تاسیسات یادشده جدیدترین ماشین آلات اکسترود به کار گرفته شده اند.

شعبه این شرکت مستقر در ویلمینگتون ایالت دلاور آمریکا، در حال حاضر هشت سایت تولیدی را در منطقه آسیا-اقیانوسیه اداره می کند.

یکی از مجتمع های فعلی این شرکت به زودی تعطیل و مجتمع Apllo جایگزین آن خواهد شد.

هنک می گوید که تاسیسات جدید بزرگترین مجتمع کامپاندینگ شرکت دوپنت در جهان خواهد بود.

وی افزود: فاز اول ساخت و ساز بسیار عظیم و فضای زیادی برای توسعه بیشتر فراهم است.

شرکت دوپونت، در سال ۲۰۰۹ سومین شرکت صنایع شیمیایی جهان بر اساس ارزش بازار و نهمین شرکت از نظر میزان درآمد بود. سهام این شرکت، جزئی از میانگین صنعتی داو جونز است.

 

تعداد بازدید : ۳,۹۸۱