چغاخور میزبان خانواده بزرگ صنعت پتروشیمی

چغاخور میزبان خانواده بزرگ صنعت پتروشیمی
(شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵) ۱۲:۰۹

مجتمع فرهنگی آموزشی چغاخور در راستای مسئولیت های اجتماعی صنعت پتروشیمی به کارکنان و خانواده های آنان خدمات مختلفی را ارائه می کند.

مدیر مجتمع فرهنگی آموزشی آفتاب( چغا خور) در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهار کرد: این مجتمع با تمام ظرفیت در خدمت خانواده برگ صنعت پتروشیمی ایران است و و خوشبختانه با توجه به وجود زیر ساخت های مطلوب روند تقاضا برای حضور در این مجتمع رو به افزایش است.

شاهرخ جلالیان افزود: مجتمع فرهنگی آموزشی آفتاب ، در حاشیه تالاب چغاخور و دراطراف دهستان آوردگان از توابع بخش گندمان شهرستان بروجن ، واقع در استان چهارمحال و بختیاری احداث شده است . تالاب چغاخوربا مساحت تقریبی 2300 هکتار در دامنه شمالی کوههای کلار و درفاصله 40 کیلومتری غرب شهرستان بروجن و 60کیلومتری جنوب شهرکرد، در دشت مرتفعی قراردارد و این مجتمع به مساحت 48 هکتار به صورت تپه ای کشیده در دامنه کوه مشرف به تالاب و آبگیر سد چغاخور قرار گرفته است.

وی ادامه داد: 161 ویلا و 60 سوئیت در این مجتمع ساخته شده است که 135 ویلا بطور در اختیار همکاران در ایام مختلف سال قرار می گیرد.

جلالیان با بیان این که چندین طرح توسعه ای در سطح مجتمع در حال ساخت است گفت: آمفی تئاتر 500 نفره و دو سالن 100 و 150 نفره از جمله طرح های در حال ساخت است و افزون بر آن مسجد و نیز 25 کلاس آموزشی نیز در حال ساخت است.

وی افزود: یک سالن مجهز ورزشی نیز در حال ساخت است و قصد داریم در صورت امکان در آینده با ساخت زمین فوتبال کمپ تمرینی مجهزی را برای تیم های لیگ برتری فوتبال کشورمان راه اندازی کنیم.

تعداد بازدید : ۱۰,۹۷۵