بازدید مدیران صنعت پتروشیمی از کارخانه تولید تجهیزات آب شیرین کن

بازدید مدیران صنعت پتروشیمی از کارخانه تولید تجهیزات آب شیرین کن
(چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵) ۰۸:۴۴

شرکت های سازنده تجهیزات و قطعه های صنعت پتروشیمی با تکیه بر اقتصاد دانش بنیان به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی با تکیه بر دانش و فناوری ایرانی هستند.

به گزارش خبرنگار نیپنا، مهندس عباس شعری مقدم نایب رییس هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی به همراه مهندس بساق زاده مدیر کنترل تولید و مهندس قنبری مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی  در بازدید از شرکت فن نیروضمن آشنایی با فعالیت ها و دستاوردهای کسب شده از سوی کارکنان وپژوهشگران این شرکت بر لزوم توسعه با تکیه بر دانش و فناوری های نوین تاکید کردند.

بر اساس این گزارش، شرکت فن  نیرو در زمینه ساخت و بازسازی بویلرها و آب شیرین کن ها طی سالیان اخیر همکاری گسترده ای با شرکت های مختلف پتروشیمی کشورمان داشته است و می توان به پتروشیمی های مبین،فجر،بندر امام،خارک و کاویان اشاره کرد.

این گزارش می افزاید: جهانگیر عسگری میر عامل شرکت فن نیرو در جریان این بازدید با اشاره به توانمندی های این شرکت اظهارکرد:  آمادگی داریم تا همکاری های خود را با خانواده بزرگ صنعت نفت به ویژه شرکت های پتروشیمی افزایش دهیم و سازندگان ایرانی در دوران پسا تحریم  نقش فعالی در توسعه کشور ایفا خواهند کرد.

وی با اشاره به آمادگی شرکت متبوع خود برای همکاری با شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی ادامه داد: به تازگی با گشایش دفتری در کشور عمان به دنبال گسترش فعالیت های خود در سطح منطقه هستیم.

 

تعداد بازدید : ۵,۵۱۶
Loading