در صورت لغو تحریم ها؛

خط تولید سیمونای آلمان در ایران راه اندازی می شود

خط تولید سیمونای آلمان در ایران راه اندازی می شود
(چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵) ۱۴:۴۹

مدیر فروش یک شرکت آلمانی اعلام کرد: اگر شرایط سیاسی و اقتصادی کشور بیش از گذشته بهبود پیدا کند، احتمال ایجاد کارخانه یا انتقال اطلاعات جهت تولید محصول در بازار ایران وجود دارد.

به گزارش ستاد خبری دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، شهرام آجیلی مدیر فروش شرکت SIMONA آلمان در حاشیه برگزاری دهمین نمایشگاه ایران پلاست در خصوص محصولات این شرکت توضیح داد: محصولات شرکت سیمونا نیمه تمام یا میانی هستند. برای نمونه ورقه‌های اکستروژن شده، ورقه‌های پرس شده، مفتول و میلگرد توپر و توخالی، قطعات تراشکاری شده و پروفیل و سیستم‌های لوله و اتصالات برای استفاده‌های صنعتی، آب و فاضلاب.

وی با بیان اینکه مهمترین مشتریان این محصولات، شرکت‌های مخزن‌سازی شیمیایی، دستگاه‌ها و تجهیزات صنعتی و پتروشیمی‌ها هستند، افزود: با وجود قدمت ۱۵۰ ساله شرکت سیمونا، حدود ۲۰ سال است که در ایران فعالیت می‌کنم. البته به دلیل شرایط تحریم، مدتی در ایران حضور نداشتم و امسال اولین دوره حضور آنها در نمایشگاه ایران پلاست است.

آجیلی با بیان اینکه در حال حاضر برنامه‌ای برای توسعه فعالیت این شرکت آلمانی در ایران وجود ندارد، تاکید کرد: ولی اگر شرایط سیاسی و اقتصادی کشور بیش از گذشته بهبود پیدا کند، احتمال ایجاد کارخانه یا انتقال اطلاعات جهت تولید محصول در بازار ایران وجود دارد، زیرا هم‌اکنون شرکت سیمونا در چهار کشور جهان کارخانه دارد و محصولات خود را به حدود ۱۴۰ کشور صادر می‌کند.

تعداد بازدید : ۳,۸۸۹