بهره گیری چین از فناوری های نوین تولید اسید ترفتالیک خالص

بهره گیری چین از فناوری های نوین تولید اسید ترفتالیک خالص
(چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵) ۱۳:۱۲

پایگاه تخصصی پلاست مارت خبر از بهره گیری شرکت های پتروشیمی چینی از فناوریهای نوین در جهت تولید اسید ترفتالیک داد.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه تخصصی پلاست مارت،  شرکت هایINVISTA Performance Technologies (IPT) و پتروشیمی Prosperity چین (Jiangyin) به تازگی از راه اندازی موفقیت آمیز دومین خط تولید اسید ترفتالیک خالص ( شرکت Prosperity خبر دادند. خط تولید یادشده ظرف 24 ساعت پس از راه اندازی در تاریخ 14 ماه مارس امسال، تولید خود را آغاز کرد.

مجتمع جدید تولید اسید ترفتالیک خالص این شرکت از فناوری های E2R شرکت INVISTA، Solvent Interchange و R2R بهره می گیرد که قدرت رقابت پذیری این خط تولید را در حوزه هایی نظیر بازگشت سرمایه، هزینه های متغیر و برخورداری از استاندارداهای زیست محیطی، افزایش می دهد.

تکنولوژی Solvent Interchange بسیار کم هزینه و به طور همزمان از مزیت فیلترهای rotary pressure تولیدشده در بازار داخلی برخوردار است.

لی زینگ، مدیر شرکت Prosperity چین، عنوان کرد: به فناوری تولید اسید ترفتالیک خالص شرکت INVISTA ایمان داریم.

وی افزود: راه اندازی موفقیت آمیز دومین خط تولید این محصول نشان دهنده قابلیت بالا و کارآمدی تکنولوژی این شرکت و شروع تولید ظرف 24 ساعت در این مجموعه قابل تقدیر و ستایش است.

زینگ ادامه داد: به دنبال همکاری های بلندمدت با شرکت INVISTA هستیم و قصد داریم ضمن انجام اصلاحاتی در تاسیسات زیرمجموعه، مجتمع های تعطیل شده خود را در اسرع وقت بازگشایی کنیم.

مایک پیکنز، مدیر شرکت INVISTA Performance Technologies، راه اندازی خط تولید جدید را گواهی بر توانایی های این شرکت در زمینه توسعه فناوری های مرتبط با تولید اسید ترفتالیک خالص، مهندسی، ارائه سرویس، خدمات و اجرای طرح های مربوطه دانست.

 


تعداد بازدید : ۱,۱۰۶