ایران پلاست سبب رونق تجاری صنعت پلیمر

ایران پلاست سبب رونق تجاری صنعت پلیمر
(دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۵) ۱۲:۵۱

برگزاری دهمین نمایشگاه ایران پلاست می تواند مقدمه ای برای افزایش همکاری میان فعالان صنعت پلیمر شود.

نسیم حمرو بویوف مشاور تکنولوژی شرکت میراب از کشور تاجیکستان برای اولین بار بود که در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست شرکت کرده بود و آن را بسیار کاربردی و پربار توصیف کرد.

شرکت میراب که در زمینه تولید لوله های لاستیکی و پلاستیکی در تاجیکستان فعالیت می کند در گذشته مواد اولیه تولیدات خود را از طریق واسطه از ایران تهیه می کرد و با حضور در نمایشگاه ایران پلاست قصد داشت تا برای کاهش هزینه های جاری خود واسطه را از میان برداشته و بطور مستقیم با تولید کنندگان ایرانی قرارداد ببندد.

بر همین اساس نسیم حمرو بویوف مشاور تکنولوژی شرکت میراب ضمن بازدید از دهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست گفت: با تولید کنندگان مواد اولیه مذاکره داشتیم و قصد داریم تا اقلام مختلف دستگاه های تولید لوله پلاستیکی ساختمانی و شلنگ برای آبیاری خریداری کنیم به همین منظور در نظر داریم تا در حدود 50 تا 80 هزار دلار برای خرید دستگاههای تولیدی و 15 تا 20 هزار دلار نیز برای خرید مواد اولیه مانند گرانول و پی وی سی سرمایه گذاری کنیم. 

رحیم عبدالسلام مدیر شرکت میرآب تاجیکستان که در نمایشگاه های مختلف بین المللی جهان مانند چاینا پلاست و مسکو و... شرکت کرده است در مورد ایران پلاست گفت: از نمایشگاه ایران پلاست رضایت کامل دارم و سالنهای زیاد و نمونه های در دسترس محصولات و حضور گسترده شرکتهای خارجی از ویژگی های این نمایشگاه است.

وی در رابطه با برخورد غرفه گذاران نیز خاطر نشان کرد که صاحبان غرفه به خوبی سوالات ما را پاسخ می دادند و مهمان نوازی برگزار کنندگان نیز خیلی خوب بود. به همین دلیل در عرصه تجاری و اقتصادی همکاری خود را با فعالان صنعت پایین دست پتروشیمی ایران ادامه خواهیم داد

وی در پایان راه اندازی یک دفتر نمایندگی در ایارن را از برنامه های آتی شرکت عنوان کرد.

تعداد بازدید : ۲,۸۴۶