ترسیم نقشه راه تجاری برای حضور در بازار ایران

ترسیم نقشه راه تجاری برای حضور در بازار ایران
(دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۵) ۱۲:۴۶

دورنمای مثبت بازار ایران برای شرکت های خارجی به قدری جذاب است که در کنار عرضه بهترین کالاهای تولیدی خود ، اقدام به طراحی نقشه تجاری خود در بازار ایران پرداخته اند.

کرونال پارخ مدیر صادرات شرکت هندی  Plastiblends در پاسخ به پرسشی در خصوص رویکرد این شرکت در بازار ایران ضمن معرفی این شرکت به خبرنگار نیپنا گفت: شرکت Plastiblends تولیدکننده ماشین آلات صنایع پلاستیک و همچنین انواع مستربچ های پیشرفته است و تلاش داریم تا حضمر پررنگی تری در بازار ایران داشته باشیم.

 وی افزود: بعد از تحریم ها در حال ورود به بازار ایران هستیم و تلاش برای پیدا کردن شرکای تجاری بیشتر را در دستور کار خود داریم البته دورنمای مثبت بازار ایران دلیل اصلی ورود ما به این بازار است. این در حالی است که اگر دفتر دائمی در ایران داشته باشیم قطعاً سریع تر می توانیم در این بازار حضور داشته و رقابت کنیم.

کرونال پارخ در خصوص بازار ایران افزود: هم اکنون تولیدکنندگان بسیاری در ایران وجود دارد زیرا باید کالاهایی با کیفیت تولید کنیم. وی در ادامه افزود: در خصوص تولید و عرضه ماشین آلات باید گفت که هم اکنون رقبای بزرگ و قدرتمندی در ایران داریم هرچند که اغلب رقبای ما چینی هستند.

مدیر صادرات شرکت Plastiblends در خصوص مشکلات اصلی حضور در بازار ایران و رونق تجارت گفت: مشکل اصلی تحریم ها بوده که به صورت نسبی در حال برطرف شدن است. البته هنوز نمی توانیم با دلار آمریکا معامله کنیم که کار را برای ما دشوار می سازد زیرا در خصوص تجارت با سایر کشورها ، این مشکلات به این شکل وجود ندارد. در نهایت باید گفت که مشکل پرداخت را باید مهمترین دلیل برای محدودشدن فرآیندهای تجاری دانست.

وی در خصوص دورنمای بازار ایران به خبرنگار نیپنا گفت: آینده نه چندان دور بازار ایران همچون بازار بسیار بزرگی در برابر چشمان ما قرار خواهد داشت. هم اکنون پتانسیل بزرگی در برابر ما وجود دارد زیرا صنعت پلاستیک ایران قطعاً به شدت بزرگ خواهد شد بنابراین به مستربچ و یا ماشین آلات زیادی نیز احتیاج داشته که ما خود را برای آن روز آماده می کنیم.

مدیر صادرات شرکت هندی  Plastiblends در پایان افزود هم اکنون درخواست های بسیاری از سوی خریداران ایرانی داریم که در حال مذاکره بر روی آن ها هستیم. وی مهمترین ویژگی فعالیت این شرکت در بازار ایران را تولید مستربچ های با کیفیت و استفاده از تکنولوژی های روز دانست.

تعداد بازدید : ۲,۳۲۲