ورود تکنولوژی های نوین با حضور شرکت های معتبر بین المللی

ورود تکنولوژی های نوین با حضور شرکت های معتبر بین المللی
(دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۵) ۱۲:۰۶

حضور شرکت های معتبر و تولیدکننده مواد اولیه پیشرفته را در ایران پلاست دهم باید نکته مهمی به شمار آورد که می تواند سطح و تکنولوژی فنی تولیدات داخلی را تقویت کرده و محصولات پیشرفته و با کیفیتی را تولید کند.

به گزارش نیپنا، شرکت فورموسا  Formosa Plastic Corporation را باید یکی از معتبرترین شرکت ها در صنعت پتروشیمی دانست تا جایی که این شرکت تایوانی را می توان یکی از شرکت های معتبر و پیشرو در صنایع پتروشیمی و افزودنی ها دانست.

ابی لی یکی از مدیران این شرکت که ایران پلاست دهم نیز شرکت کرده است ، در خصوص شرایط حضور این شرکت در بازار ایران به خبرنگار نیپنا گفت: هم اکنون این شرکت که در بخش های بالادستی ، میان دستی و پایین دستی فعال بوده و مواد اولیه و افزودنی های مورد نیاز آن را تولید می کند ، مدتی است که در بازار ایران حضور داشته و حتی اقدام به تأسیس یک دفتر نمایندگی نیز کرده است که دلیل اصلی آن را نیز باید تلاش برای حضور دائمی در بازار ایران دانست. 

وی در ادامه افزود: حال که شاهد از بین رفتن تحریم ها هستیم این انتظار برای ما وجود دارد که از یک سو نرخ ارز تعدیل شده و از سوی دیگر ارتباطات مستقیم مالی بین ایران و سایر کشورهای جهانی ایجاد شود. البته باید گفت که اقتصاد ، بازار و صنعت ایران در حال تغییر است بنابراین سطح رفاه مردم و همچنین نیازهای آن ها تغییر خواهد کرد بنابراین به کالاهایی جدید نیاز خواهند داشت. همین ویژگی باعث می شود که مواد اولیه جدید و پیشرفته ای در داخل ایران مورد نیاز باشد که البته به تکنولوژی های بالایی نیز نیاز دارد. 

ابی لی در خصوص دورنمای اقتصادی ایران اظهارخوش بینی کرد و به خبرنگار نیپنا گفت: هر چند که در بازار ایران ما مشتری های خاص خود را داریم ولی باز هم در حال مذاکره با خریداران جدید و انعقاد قرارداد هستیم. 

وی در ادامه ضمن دعوت از مردم و تجار ایران برای مسافرت به تایوان گفت: در کشور ما کالاهای بسیاری تولید می شود که اغلب آن ها پتانسیل صادرات به ایران را داشته و حتی بسیاری از کالاها نیز این توانمندی را دارد که به چین تایپه صادر شود و هم اکنون به عنوان یک واردکننده معتبر در ایران مشغول به کار هستیم ولی برنامه ریزی ما هم اکنون بر صادرات کالاها از ایران به تایوان قرار گرفته است.

تعداد بازدید : ۲,۴۷۴