هندی ها به دنبال افزایش صادرات قالب های صنعتی به بازار ایران

هندی ها به دنبال افزایش صادرات قالب های صنعتی به بازار ایران
(دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۵) ۱۱:۱۲

نماینده شرکت هندی: با توجه به ظرفیت های فراوان بازار ایران، تمایل بسیاری به احیای روابط گذشته و افزایش سطح صادرات خود به ایران داریم.

دی ام شرگار، مدیر شرکت DEVU GROUP هند، در گفتگو با خبرنگار نیپنا در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، ضمن ابراز رضایت از کیفیت برگزاری نمایشگاه امسال، عنوان کرد: پنج سال پیش حجم مبادلات ما با طرف ایرانی بسیار فراتر از سطح فعلی بود. اما طی سال های گذشته به دلیل مشکلات ناشی از کاهش ارزش ریال در برابر دلار و تحریم های اعمالی علیه ایران، روابط یادشده به پایین ترین سطح خود رسید.

با این حال شرگار ابراز امیدواری کرد که با گذار به دوران پساتحریم، فصل جدیدی از همکاری ها میان صنعت پلاستیک ایران و هند آغاز شود.

وی افزود: شرکت DEVU GROUP از مهمترین تولیدکنندگان انواع قالب های مورد استفاده در تولید محصولات پلیمری و قطعات خودرو است و محصولات خود را به بسیاری از کشورهای دنیا نظیر عربستان سعودی منطقه خاورمیانه صادر می کند. از این رو با توجه به ظرفیت های فراوان بازار ایران، تمایل بسیاری به احیای روابط گذشته و افزایش سطح صادرات خود به ایران داریم.

غرفه این شرکت در سالن شماره 38 محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران مستقر است.

به گزارش نیپنا، این نمایشگاه توانسته است بیش از 500 شرکت خارجی تراز اول جهان را برای حضور در این نمایشگاه جذب کند.

13 کشور اروپایی، 10 کشور آسیایی، 1 کشور آفریقایی و 1 کشور از قاره اقیانوسیه در این دوره از نمایشگاه حضور دارند.

آلمان، اتریش، ایتالیا، فرانسه، انگلیس، اسپانیا، جمهوری چک، سوئیس، هلند، دانمارک، لهستان، روسیه، بلژیک، چین، کره جنوبی، تایوان، هند، سنگاپور، ترکیه، امارات، عراق، بحرین، پاکستان، آفریقای جنوبی و استرالیا فهرست کشورهای حاضر در نمایشگاه ایران پلاست امسال است.

تعداد بازدید : ۲,۳۵۳