مدیر ایران پلاست اعلام کرد:

پیش ثبت نام ایران پلاست یازدهم آغاز شد

پیش ثبت نام ایران پلاست یازدهم آغاز شد
(شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۵) ۱۸:۳۳

مدیر دهمین نمایشگاه ایران‌پلاست از آغاز پیش ثبت نام یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست از بین شرکت‌های داخلی حاضر در نمایشگاه دهم خبر داد و گفت: برخی از تشکل‌های صنفی صنعت پلاستیک برای حضور در نمایشگاه یازدهم اظهار تمایل کرده‌اند.

به گزارش ستاد خبری دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست، مهندس محمد مقاره در گفتگو با ستاد خبری با اشاره به توضیح فرم‌های پیش‌ثبت‌نام یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست، گفت: این فرم‌های پیش‌ثبت‌نام در بین حدود 400 شرکت حاضر در دهمین نمایشگاه ایران‌پلاست توزیع شده است.

مدیر دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با تاکید بر اینکه بالغ بر 380 شرکت حاضر در نمایشگاه فرم‌های پیش‌ثبت‌نام را تکمیل و به ستاد اجرایی نمایشگاه ارائه کرده‌اند، تصریح کرد: در این فرم‌ها سه پرسش خطاب به غرفه‌گذاران نمایشگاه دهم ارائه شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه حضور و ثبت‌نام در نمایشگاه یازدهم، استفاده از موقعیت جغرافیایی غرفه در نمایشگاه دهم و یا تغییر متراژ غرفه، سه سؤالی بود که در قالب فرم پیش‌ثبت‌نام مطرح شده است، اظهار داشت: با به پایان رسیدن نمایشگاه دهم ایران‌پلاست، بررسی و ارزیابی فرم‌های پیش‌ثبت‌نام انجام و اعلام خواهد شد.

مدیر دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با یادآوری اینکه اکثر شرکت‌های حاضر در نمایشگاه دهم به صورت شفاهی از امکانات و زیرساخت‌های کمی و کیفی دهمین نمایشگاه ایران‌پلاست در بازدید از سالن‌ها اظهار رضایت می‌کنند، اظهار داشت: قطعاً شرکت‌هایی که فرم پیش‌‌ثبت‌نام را تکمیل و ارائه کرده‌اند در اولویت برای تخصیص متراژ و غرفه برای نمایشگاه یازدهم ایران‌پلاست قرار دارند.

مقاره همچنین در پاسخ به این پرسش که تکلیف برخی از شرکت‌های غایب در نمایشگاه دهم که تمایل برای حضور در نمایشگاه یازدهم را دارند، چه می‌شود؟ توضیح داد: قطعاً پس از انجام پیش ثبت‌نام شرکت‌های حاضر در نمایشگاه دهم، پیش ثبت‌نام الکترونیکی برای دوره یازدهم نمایشگاه ایران‌پلاست به زودی به طور گسترده اطلاع‌رسانی و انجام خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به ورود دو سالن جدید برای عرضه در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست، تبیین کرد: تا مهرماه سال آینده و همزمان با برگزاری دوره یازدهم ایران‌پلاست‌، سالن‌های 5 و 5A با حدود سه هزار مترمربع فضای نمایشگاهی در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مقاره همچنین با اشاره به انجام مذاکرات و گفتگوها با برخی از تشکل‌های صنفی، صنایع تکمیلی پتروشیمی و پلاستیک که در دوره دهم نمایشگاه حضور نداشتند، خاطرنشان کرد: برخی از این تشکل‌ها مذاکرات خود را برای حضور گسترده در نمایشگاه یازدهم اعلام کرده‌اند.

تعداد بازدید : ۵,۳۸۵