لیمون حامی فعالیت های عام المنفعه

لیمون حامی فعالیت های عام المنفعه
(شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۵) ۱۲:۳۱

نمایشگاه های صنعتی بزرگ اغلب به منظور افزایش فروش و بازاریابی برای شرکت های مختلف برگزار می شوند و بیشتر شرکت ها نیز تنها به این هدف در این نمایشگاه ها حضور دارند.

به گزارش خبرنگار نیپنا، اما برخی شرکت ها علاوه بر آنکه در این نمایشگاه ها به دنبال افزایش فروش و سود خود هستند، برخی فعالیت های عام  المنفعه را نیز در دستور کارخود دارند.

دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست نیز شاهد اینگونه فعالیت ها بوده است. بطور مثال، شرکت تولید صنایع پلاستیکی لیمون، در سومین روز از نمایشگاه ایران پلاست، در دیدار با موسسه خیریه وابسته به سازمان بهزیستی که برای خرید تجهیزات آشپزخانه ای به نمایشگاه مراجعه کرده بودند، تسهیلاتی را در نظر گرفت تا با ارائه کالاهای مورد نیاز و یا کمک های مالی دیگر، در این امر آنها را یاری کند.

به گفته محرم عابدی، مدیرعامل شرکت لیمون، همچنین این شرکت در راستای امور خیریه، هر ماه در ارتباط با موسسات خیریه، تعدادی جهیزیه برای نوعروسانی که استطاعت مالی ندارند تامین می کند.

وی با اشاره به فعالیت 20 ساله این شرکت در تولید محصولات پلاستیکی، گفت: کیفیت محصولات تولیدی این شرکت، با محصولات خارجی برابری می کند. در واقع تولیدات این شرکت سبب شد تا واردات محصولات پلاستیکی از ترکیه و چین کاهش یابد.

عابدی کشورهای عراق، پاکستان، آذربایجان و امارات را مقاصد صادراتی محصولات این شرکت عنوان کرد و گفت: با برداشته شدن تحریم ها، شرایط صادراتی بهتر خواهد شدو با توجه به استقبال خارجی ها از نمایشگاه ایران پلاست می توان منتظر مشتریان جدیدی مانند هندی ها باشیم.

مدیر عامل شرکت لیمون افزود: مواد اولیه تولید محصولات این شرکت از پتروشیمی های داخلی تامین می شود.

وی با اشاره به اینکه خوراک مورد نیاز این شرکت، پلی پروپیلن می باشد، گفت:این شرکت، مواد اولیه مورد نیاز خود را از بازار تهیه می کند زیرا بورس کالا علاوه بر اینکه تنها نقد فروشی دارد، امکان خرید محموله های کوچک را نیز دارا نیست.

عابدی تصریح کرد:قیمت مواد اولیه در سال گذشته دچار نوسان زیادی بود و امیدواریم در سال جدید قیمت ها از ثبات یشتری برخوردار باشد.

تعداد بازدید : ۴,۸۵۹