پیش بینی مدیر توسعه تجاری شرکت Epsan از آینده بازار ایران

بازار ایران بزرگ تر از بازار ترکیه می شود

بازار ایران بزرگ تر از بازار ترکیه می شود
(شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۵) ۱۲:۱۳

تقویت روز شمار سرمایه گذاری ها و همچنین رشد اقتصادی ایران در سال های آینده می تواند به بهبود سطح رفاه در جامعه منجر شده و همچنین تبدیل ایران به کشوری صنعتی را رقم بزند.

به گزارش نیپنا این وضعیت قطعاً باعث خواهد شد تا بازار ایران به شدت افزایش حجم داده تا جایی که مدیر توسعه تجاری شرکت Epsan پیش بینی می کند که در 5 سال آینده بازار ایران گوی سبقت را از بازار ترکیه نیز برباید.

آردا افه مدیر توسعه تجاری شرکت Epsan در خصوص علت خوش بینی های بزرگ خود نسبت به بازار ایران با صراحت در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهارکرد: هم اکنون من در دفتر ترکیه این شرکت حضور دارم و البته بررسی های ما در کنار تجربیات پیشین از بازار ترکیه این نتیجه را برای ما حاصل کرده است که بازار ایران در 5 سال آینده حتی از بازار ترکیه نیز بزرگ تر و جذاب تر خواهد بود.

وی سرمایه گذاری های گسترده فعلی در صنعت و بازار ایران را در کنار افزایش حجم تولید دلیل این ادعا برشمرد و گفت: هم اکنون در صنعت خودرو ایران نزدیک به 1 میلیون دستگاه در سال تولید می شود ولی اغلب آن ها از مدل هایی قدیمی است و البته به روزرسانی آن ها قطعاً به تکنولوژی های نوین نیاز خواهد داشت. این وضعیت در ادامه به تغییر شاکله کلی در صنایع خودروسازی منجر خواهد شد هرچند که بخش بزرگی از این تغییرات به صنایع پلاستیک باز می گردد.

آردا افه در ادامه صحبت های خود به سایر صنایع در ایران اشاره کرد و با توجه به افزایش انتظاری رشد اقتصادی ایران گفت: در آینده قطعاً شاهد افزایش درآمدزایی اقتصادی خواهیم بود بنابراین از یک سو سطح رفاه مردم افزایش یافته و از سوی دیگر میزان هزینه های آنان نیز افزایش خواهد یافت. در نهایت تجمیع این موارد باعث خواهد شد تا وضعیت کلی بازار ایران در سال های آینده کاملاً تغییر کند.

وی در پایان این گفتگو اظهار امیدواری کرد که در 5 تا 10 سال آینده مردم ایران همچون کشورهای اروپای غربی از خودروهای روز جهان به وفور استفاده کنند.

با توجه به خودنمایی شرکت های بزرگ اروپایی تولیدکننده ماشین آلات نوین با تکنولوژی روز و همچنین عرضه مواد اولیه پیشرفته و یا افزودنی های پلیمری از سوی بسیاری از کشورهای مختلف به نظر می رسد این جهش صنعتی در بازار محصولات پلاستیکی چندان هم دور از ذهن نباشد که می تواند نشانه ای از وضعیت کلی در اقتصاد ایران نیز محسوب شود.

تعداد بازدید : ۲,۵۸۳