نیاز بازار ایران به مواد اولیه پیشرفته

نیاز بازار ایران به مواد اولیه پیشرفته
(شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۵) ۱۲:۰۶

ایران بازار خوبی است و هم مشتریان خوبی را در دل خود نهفته دارد و نیاز این کشور به فناوری های نوین در حال افزایش است.

به گزارش نیپنا، افزودنی های پیشرفته در صنایع پلیمری را باید یکی از مهمترین محصولات و مواد اولیه مورد نیاز در صنایع پایین دستی کشور به شمار آورد که در کنار اهمیت آن ها ، تأثیر بسیاری بر کیفیت تولیدات صنایع مختلف پلاستیک خواهد داشت و البته به نظر می رسد که هم اکنون به یکی از نیازهای کشور ایران تبدیل شده است هرچند که سرمایه گذاری های گسترده ای نیز برای تولید این گروه های کالایی صورت گرفته است. افزایش واردات این گروه کالایی و دقیق تر کامپاندهای پلیمری را می توان یک نکته مهم و البته جذاب برای صنایع داخلی به شمار آورد زیرا افزایش مصرف این قبیل مواد اولیه قطعاً نشان دهنده افزایش کیفیت تولیدات در صنایع داخلی خواهد بود.

هما کومار مدیر فروش شرکت هندی  Formulated Polymers Limited در پاسخ به پرسشی در خصوص شرایط ایران پلاست دهم و همچنین وضعیت کلی بازار ایران در ابتدا به معرفی شرکت خود به عنوان تولیدکننده کامپاند و افزودنی های مختلف صنعت پلیمر پرداخت و به خبرنگار نیپنا گفت: هم اکنون این نمایشگاه بازدیدکنندگان خوبی داشته و البته در روزهای پایانی آن باز هم افزایش خواهد یافت. به نظر من تعداد شرکت کنندگان خارجی در این نمایشگاه بیشتر از شرکت ها و افراد ایرانی است که نشان می دهد پتانسیل های بالای بازار ایران از سوی بسیاری از شرکت های بزرگ بین المللی شناسایی شده و در حال پیگیری است.

وی درباره برنامه های آتی این شرکت برای حضور در بازار ایران گفت: ما در بازار ایران باقی خواهیم ماند و البته قصد داریم تا در نمایشگاه های آینده نیز حضور داشته باشیم. وی در خصوص ویژگی بازار و مردم ایران گفت: ایران هم بازار خوبی است و هم مشتریان خوبی را در دل خود نهفته داشته البته مردم خوب ایران نیز یکی دیگر از دلایل حضور ما در این بازار خواهد بود. وی در ادامه به صراحت عنوان داشت: این شرکت قطعاً یکی از شرکای آینده  ایران خواهد بود.

مدیر فروش شرکت Formulated Polymers Limited در ادامه به جذب سرمایه گذاری های گوناگون در بازار ایران اشاره کرد و گفت: پول های زیادی در حال حرکت به سمت بازار ایران است بنابراین تقاضای مواد اولیه و مخصوصاً انواع و افزودنی های پیشرفته به شدت افزایش خواهد یافت که بازار ایران را جذاب تر از قبل تغییر شکل می دهد. وی همچنین افزود: در ایران نسبت به تأسیس یک دفتر نمایندگی اقدام کرده ایم و البته مشتریان خوبی را نیز شناسایی کرده و در حال تقویت فعالیت های تجاری خود هستیم.

تعداد بازدید : ۳,۹۷۳