سرمایه گذاری برای افزایش ظرفیت تولید پلی وینیل کلراید هند

سرمایه گذاری برای افزایش ظرفیت تولید پلی وینیل کلراید هند
(جمعه ۲۷ فروردین ۱۳۹۵) ۱۶:۱۴

هند همسو با افزایش پرفیت تولید محصولات متنوع پتروشیمی خود قصد دارد تا تولید وینیل کلراید را افزایش دهد.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه تخصصی پلاست مارت، شرکت Fairfax India Holdings قصد دارد 300 میلیون دلار از طریق خرید بخشی از سهام و اختصاص مقداری ثابت از درآمدهای خود برای توسعه تاسیسات تولید پلی وینیل کلراید ( PVC ) شرکت Sanmar Specialty Chemicals Limited که یکی از غول های پتروشیمی هند و از زیر مجموعه های گروه Sanmar Chemicals محسوب می شود؛ سرمایه گذاری کند.

شرکت Fairfax India قرار است در فاز اول سرمایه گذاری 250 میلیون دلار برای نهایی سازی قرارداد و در ادامه ظرف 90 روز 50 میلیون دلار از طریق Fairfax Financial Holdings یا سرمایه گذار دیگری در اختیار شرکت Sanmar Specialty قرار دهد.

شرکت Sanmar یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پلی وینیل کلراید هند به شمار می رود. این شرکت علاوه بر هند، تاسیساتی در مصر نیز در اختیار دارد. در حال حاضر Sanmar به دنبال افزایش ظرفیت تولید این محصول خود در مصر از رقم 200 هزار تن به 400 هزار تن در سال است. انتظار می رود با انجام سرمایه گذاری یادشده، ظرفیت کل تولید پلی وینیل کلراید این شرکت به بیش از 700 هزار تن در سال برسد. بدین ترتیب Sanmar به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این محصول در جهان تبدیل می شود.

با عقد قرارداد جدید، شرکت Fairfax India Holdings که یکی از واحدهای Prem Watsa's Fairfax Holdings به شمار می رود؛ ضمن بدست آوردن 30 درصد از سهام شرکت Sanmar ، درآمدی پیوسته از محل سرمایه گذاری خود خواهد داشت.

 

تعداد بازدید : ۸۴۰