ساعت بازدید از دهمین نمایشگاه ایران پلاست اعلام شد

ساعت بازدید از دهمین نمایشگاه ایران پلاست اعلام شد
(سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵) ۱۴:۲۶

بازدیدکنندگان دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست می توانند از ۲۵ تا ۲۹ فروردین ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ بعد از ظهر از بزرگترین گردهمایی صنعت پتروشیمی خاورمیانه بازدید کنند.

به گزارش ستاد خبری، بازدیدکنندگان دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست می توانند از ۲۵ تا ۲۹ فروردین ماه (۱۴ تا ۱۷ آوریل ۲۰۱۶ میلادی) از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ بعد از ظهر از بزرگترین گردهمایی صنعت پتروشیمی خاورمیانه بازدید کنند.

علاوه بر این دهمین نمایشگاه ایران پلاست فردا چهارشنبه ۲۵ فروردین ماه ساعت ۱۵ بعد از ظهر با حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، مهندس بیژن زنگنه وزیر نفت، مهندس محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و مهندس مرضیه شاهدائی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به طور رسمی افتتاح خواهد شد.

برای نخستین بار در طول برگزاری این نمایشگاه بین‌المللی، تعداد کشورهای حاضر در نمایشگاه ایران پلاست به عدد بی‌سابقه ۲۵ کشور رسیده به طوری که تاکنون شرکت‌هایی از آلمان، اتریش، ایتالیا، فرانسه، انگلیس، اسپانیا، جمهوری چک، سوئیس، هلند، دانمارک، لهستان، روسیه، بلژیک، چین، کره جنوبی، تایوان، هند، سنگاپور، ترکیه، امارات متحده عربی، عراق، بحرین، پاکستان، آفریقای جنوبی و استرالیا در این نمایشگاه حضور یافته‌اند.

در حال حاضر حدود ۸۰۰۰ متر مربع از فضای نمایشگاه به متقاضیان خارجی و حدود ۱۷۰۰۰ مترمربع به متقاضیان داخلی واگذار شده و در مجموع حدود ۵۰۰ شرکت خارجی و ۴۰۰ شرکت ایرانی در این گردهمایی حضور یافته اند.

این در حالی است که در دهمین نمایشگاه ایران پلاست، حضور و بازدید ۲۰۰ تاجر و بازرگان از کشورهای هند، پاکستان، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان، عراق، بنگلادش، سوریه، قزاقستان، چین، ترکیه، سریلانکا، میانمار (برمه)، جمهوری آذربایجان، تونس، کنیا، بلاروس و امارات متحده عربی و ارمنستان قطعی شده است.

تعداد بازدید : ۳,۷۰۷