مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تاکید کرد:

لزوم برنامه ریزی برای ارتقای جایگاه زنان در صنعت پتروشیمی

لزوم برنامه ریزی برای ارتقای جایگاه زنان در صنعت پتروشیمی
(شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۵) ۱۶:۰۳

حضور زنان در صنعت پتروشیمی یک فرصت ارزشمند برای ارتقای جایگاه آنان و نیز توسعه صنعت است.

 به گزارش خبرنگار نیپنا، مهندس مرضیه شاهدائی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی امروز شنبه (21 فروردین ماه) در آیین گرامیداشت روز زن که در شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد اظهار کرد: باید برای حضور زنان در عرصه های مختلف صنعت پتروشیمی بیش از پیش تلاش کنیم و در این مسیر برنامه های مختلفی در دست اقدام است از جمله برگزاری دوره های کوتاه مدت مدیریتی است و افزون بر حضور زنان در این دوره ها آقایان نیز می توانند در این دوره ها حضور یابند.

 وی افزود: در نظر داریم  با هدف ارتقای جایگاه مدیریتی در صنعت پتروشیمی دوره های بلند مدتی را نیز برگزار کنیم و برای اجرائی شدن این امر امید است که امسال بتوانیم اقدام های آغازین را عملی کنیم.

 مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: دفاع از حقوق زنان دفاع از زن نیست دفاع از انسانیت است و شاهد هستیم که زنان در تمام عرصه ها حضوری فعال دارند.

وی تصریح کرد: باید جذب نیروها را در صنعت افزایش دهیم و تاکنون مذاکراتی را معاونت منابع انسانی وزارت نفت در این زمینه انجام داده ایم.

مهندس شاهدائی افزود: باید خانم ها در تمام عرصه ها به خود باوری برسند و حضوری پرتلاش داشته باشند تا بتوانیم به هدف های پیش بینی شده در راه توسعه صنعت پتروشیمی ایران برسیم.

تعداد بازدید : ۲,۴۰۸