رئیس اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان پلاستیک تهران خبر داد:

حضور حداکثری فعالان صنعت پلاستیک در دهمین نمایشگاه ایران پلاست

حضور حداکثری فعالان صنعت پلاستیک در دهمین نمایشگاه ایران پلاست
(سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۵) ۱۲:۳۴

رئیس اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان پلاستیک تهران با اشاره مشارکت حداکثری فعالان صنعت پلاستیک در دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، اعلام کرد: فرورین ماه 95 یکی از باشکوه ترین نمایشگاه های ایران پلاست در کشور برگزار خواهد شد.

سیدرحیم مقیمی‌اصل در گفتگو با ستاد خبری دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با بیان اینکه قطعا برگزاری نمایشگاه دهم ایران پلاست که با استقبال قابل توجه و مشارکت شرکت‌های بزرگ بین‌المللی و خارجی جهان روبرو شده است می تواند قفل رکود در صنعت پلاستیک را بازگشایی کند، گفت: از این رو از تمامی کارآفرینان، فعالان و سرمایه گذاران صنایع تکمیلی پتروشیمی، پلیمر و پتروشیمی درخواست می‌شود که از این فرصت طلایی اقتصادی به سادگی صرف نظر نکنند.

رئیس اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان مصنوعات پلاستیک، نایلون، ملامین و مشمع تهران همچنین با رد هر گونه تحریم دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست توسط فعالان صنایع تکمیلی پتروشیمی و پلاستیک داخل کشور، گفت: اگرچه درباره زمان برگزاری این رویداد مهم صنعت پتروشیمی و پلاستیک انتقادهایی وجود دارد اما اکثریت شرکت‌هایی که سال های گذشته در این نمایشگاه مشارکت کرده بودند در نمایشگاه دهم ایران پلاست هم حضور دارند.

این فعال صنفی صنعت پلاستیک و پلیمر ایران تمامی فعالان صنعت برای بازدید و یا مشارکت به عنوان غرفه گذار در دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست علاقه مند هستند، بیان کرد: علاوه بر این با توجه به برنامه ریزی دقیق ستاد برگزاری و شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای انجام بازدیدهای تخصصی بازرگانان و تجار خارجی و به ویژه کشورهای همجوار پیش بینی می‌شود فروردین ماه یکی از باشکوه ترین نمایشگاه های ایران پلاست در کشور برگزار شود که خیر و برکت اقتصادی این گردهمایی بزرگ قطعا نصیب بخش خصوصی و کارآفرینان صنایع تکمیلی پتروشیمی و پلاستیک ایران خواهد شد.

نمایشگاه دهم ایران پلاست قرار است در چهار گروه شامل مواد اولیه، کالاهای ساخته شده و نیمه ساخته، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات فروردین ماه سال ۱۳۹۵ به میزبانی تهران برگزار شود.

دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست 25 تا 29 فروردین ماه 1395 (13 تا 17 آوریل 2016 میلادی) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه و جزئیات برگزاری دهمین نمایشگاه ایران پلاست، می‌توانند به سایت اینترنتی نمایشگاه به نشانیwww.iranplast.ir مراجعه کنند و یا با شماره ۸۸۶۲۰۰۰۵-۰۲۱، فکس : ۸۸۶۲۰۰۰۵ و ایمیل  info@iranplast.ir تماس بگیرند.

 

 

تعداد بازدید : ۲,۴۱۱