ورود آفکو انرژی به بازار تجارت پتروشیمی

ورود آفکو انرژی به بازار تجارت پتروشیمی
(دوشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۵) ۱۳:۳۶

آفکو پتروشیمی به عنوان یک شرکت جدید وارد عرصه فعالیت در این صنعت خواهد شد.

به گزارش نیپنا به نقل از کمیکال تکنولوژی، شرکت سنگاپوری آفکو انرژی که در بخش های فیزیکی انرژی از جمله سوخت نفت، گازوئیل، بنزین، سوخت جت، گاز مایع و محصولات مرتبط با آن فعالیت می کند از راه اندازی بخش جدید مرتبط با صنعت پتروشیمی تحت عنوان آفکو پتروشیمی خبر داد .

این واحد جدید در مورد جزییات مدیریت و ریسک تولید محصولات پتروشیمی و مشتقات آن فعالیت می کند تا شرکت آفکو بتواند خدمات گسترده و با کیفیت تری به مشتریان خود ارائه کند.

علی نائل مدیر عامل آفکو انرژی در این رابطه گفت : به دلیل عدم ثبات قیمت صنعت انرژی برای بازسازی اقتصاد ملی به صنعت پتروشیمی وارد شده ایم و هدف ما ارائه اطلاعات به موقع و شفاف به مشتریان برای تصمیم گیری های سودآور است.

وی همچنین افزود: این تغییرات گسترده امکان ورود آفکو انرژی را به صنعت پتروشیمی هموار خواهد کرد و امکان موفقیت در این صنعت بسیار زیاد است. 

لیم فانگ وی که به عنوان مدیر عامل آفکو پتروشیمی انتخاب شده است به دنبال اعتمادسازی در بازار های جهانی برای فعالیت های این شرکت در صنعت پتروشیمی است.

وی در این زمینه گفت : به لحاظ تاریخی، در بازارهای گسترده فعلی کیفیت تعیین کننده موقعیت در بازار است و این صنعت در کوتاه مدت چندان سودآور نیست اما با گذشت زمان موجب ایجاد ارزش افزوده برای مواد خام می شود. من آموخته ام که برای موفقیت در بازار همیشه باید نیاز مشتری به بهترین شکل تامین شود و با وجود بازار ضعیف فعلی انرژی باید صنعت خود را توسعه دهیم.

مدیر عامل آفکو پتروشیمی خاطر نشان کرد: ما با کار بی وقفه سخت و هوشمندانه راه حل های مناسبی برای یافتن جایگاه مطلوب در بازار صنعت پتروشیمی به دست خواهیم آورد و بازارهای رو به رشد صنعت پتروشیمی در چین، هند، آسیای میانه و برخی بازارهای جنوب شرق آسیا به طور فزاینده ای جزو اهداف ما خواهند شد.

تعداد بازدید : ۱,۸۹۹