معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی:

راهبرد صنعت پتروشیمی تحقق اقتصاد مقاومتی است

راهبرد صنعت پتروشیمی تحقق اقتصاد مقاومتی است
(سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴) ۱۵:۲۸

صنعت پتروشمی ایران با تکیه بر منابع انسانی کارآمد و متخصص و با بهره گیری از دانش روز جهان به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی در تمام ابعاد است.

به گزارش خبرنگار نیپنا، مهندس مرضیه شاهدائی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشمی امروز سه شنبه (چهارم اسفند ماه) در جلسه شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پارس اظهار کرد: صنعت پتروشمی ایران با بیش از 50 سال سابقه به دنبال ایجاد جهش دوم در مسیر توسعه این صنعت است .

 مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در آستانه پنجم اسفند ماه روز مهندسی افزود: مهندسان و کارکنان صنعت پتروشیمی کشورمان با هدف جلوگیری از خام فروشی و تحقق اقتصاد مقاومتی و با همدلی و همکاری در حال تلاش هستند و امید است بتوانیم برنامه های توسعه ای و نیز افزایش ظرفیت تولید را در این صنعت رو به رشد محقق کنیم.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی ادامه داد: باید با هدف بهبود وضع صنعت با همکاری و تعامل فعالیت کنیم و روز به روز برای اعتلا و شکوفائی صنعت پتروشیمی گام  برداریم.

وی تصریح کرد: پتروشیمی با حدود 40 درصد بالاترین سهم را درصادرات غیر نفتی در اختیار دارد و باید در افزایش صادرت غیر نفتی مشارکت بیشتری داشته باشیم.

به گزارش نیپنا، چهل و دومین جلسه شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پارس با مدیریت  خانم مهندس شاهدائی  امروز و باحضورمدیران عامل طرح ها و مجتمع های پتروشیمی از صبح امروز در عسلویه آغاز به کار کرده است.

 گفتنی است مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشمی امروز از طرح های توسعه ای فاز3 پتروشیمی پردیس، پتروشیمی دماوند و نیز پتروشیمی مروارید و همچنین چند طرح عمرانی دیگر در منطقه ویژه اقتصادی پارس بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت میزان پیشرفت ساخت این طرح ها قرار گرفت.

تعداد بازدید : ۱,۲۲۲